Freya 2 Mdr D. 3 Januar.. Billede spam. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.610 visninger
17 svar
0 synes godt om
29. december 2011

PernilleogDennis

Årh fuck man... Så er Freya 2 mdr lige om lidt.. tiden FLYVER bare afsted, det er heeelt vildt..

Hun kan ikke holde hovedet selv endnu men kan se det går fremad for hver dag der går.. Hun kan løfte hovedet når hun ligger på maven men kun lige 2 sek.. Her fornemmer jeg det går lidt langsommere end børn født til tiden.. Hvornår kunne jeres styre hovedet helt selv? Og hvor vågne var jeres i 2 mdrs alderen? Og hvor tit spiste jeres små i løbet af dagen??

Men ellers en super dejlig pige, men der er langt imellem hendes dejlige smil.. Desværre.. Det bliver til et par stk om dagen ca.. Men det er nu også bedre end ingen..

Her er lige nogen nye billeder af hende.  ENJOY! Beklager der blev så mange men jeg kunne ikke vælge fra..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

MIWULA

Ihhh hvor er hun dog kær. Rigtig gode billeder.

Anmeld

29. december 2011

FrkRaarup

Sikke da en dejlig lille pige du har fået

STORT tillykke med hende

Anmeld

29. december 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvor er hun bare sød og kunne godt forstå, at du havde svært ved, at vælge, hvilke billeder du ville have på

Anmeld

29. december 2011

PernilleogDennis

MIWULA skriver:

Ihhh hvor er hun dog kær. Rigtig gode billeder.

taak

kan jeg få dig til at svare på de 3 spørgsmål hvis du gider?? 

Anmeld

29. december 2011

PernilleogDennis

FrkRaarup skriver:

Sikke da en dejlig lille pige du har fået

STORT tillykke med hende

mange mange tak for de søde ord.

Anmeld

29. december 2011

PernilleogDennis

MoarHvidovre skriver:

Hvor er hun bare sød og kunne godt forstå, at du havde svært ved, at vælge, hvilke billeder du ville have på

hehe ja ikk? mange tak

vil du svare på mine 3 spørgsmål hvis du har lyst og tid?

Anmeld

29. december 2011

Pige2009

PernilleogDennis skriver:

Årh fuck man... Så er Freya 2 mdr lige om lidt.. tiden FLYVER bare afsted, det er heeelt vildt..

Hun kan ikke holde hovedet selv endnu men kan se det går fremad for hver dag der går.. Hun kan løfte hovedet når hun ligger på maven men kun lige 2 sek.. Her fornemmer jeg det går lidt langsommere end børn født til tiden.. Hvornår kunne jeres styre hovedet helt selv? Og hvor vågne var jeres i 2 mdrs alderen? Og hvor tit spiste jeres små i løbet af dagen??

Men ellers en super dejlig pige, men der er langt imellem hendes dejlige smil.. Desværre.. Det bliver til et par stk om dagen ca.. Men det er nu også bedre end ingen..

Her er lige nogen nye billeder af hende.  ENJOY! Beklager der blev så mange men jeg kunne ikke vælge fra..

Hvor er hun skøn Laura var ca. 10 uger, da hun selv kunne holde hovedet selv. Hun var med sine 2 mdr. vågen i omkring 6 timer dagligt og spiste ca. 6 gange om dagen

Anmeld

29. december 2011

MIWULA

PernilleogDennis skriver:

taak

kan jeg få dig til at svare på de 3 spørgsmål hvis du gider?? 

Ja da ?

Anmeld

29. december 2011

PernilleogDennis

MIWULA skriver:

Ja da ?

Hehe, De 3 spørgsmål i mit indlæg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.