Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
så er det ryddet lidt op i lille pigens skab og gjort plads til lidt nyt. derfor sælges der ud til billig penge.
bodyerne fra str 50 til 68.
Så Byd byd byd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
billig pige tøj . slet ingen???
Hej..
Jeg er interesseret i lidt sager her ved dig, men synes det er lidt uoverskueligt, med hensyn til at forklare, hvad det er ...
Så jeg tæller billederne, så håber jeg vi snakker om det samme..
disse er jeg interesseret i..
billede 10 hello kitty sæt str 74
billede 42, en heldragt med lilla lommer (hæklet) str 56
hvad tænker du af pris?
Pelledelle skriver: billede 10 hello kitty sæt str 74 billede 42, en heldragt med lilla lommer (hæklet) str 56 hvad tænker du af pris?
hva siger du til 100 kr inc porto??
mizz-lillemor06 skriver: hva siger du til 100 kr inc porto??
det er godt nok billigt.. hello kitty sættet er ikke til mig men min søster.. så viser hende det lige imorgen..
men heldragten med de lilla lommer str 56, den er ihvertfald solgt til mig.. vil du resevere den til imorgen??
Pelledelle skriver: det er godt nok billigt.. hello kitty sættet er ikke til mig men min søster.. så viser hende det lige imorgen.. men heldragten med de lilla lommer str 56, den er ihvertfald solgt til mig.. vil du resevere den til imorgen??
der står jo også billigt pige tøj men ja selvfølgelig. du skriver bare så snart du ved noget mere.
mizz-lillemor06 skriver: der står jo også billigt pige tøj men ja selvfølgelig. du skriver bare så snart du ved noget mere.
Pelledelle skriver: Hej igen.. Min søster kunne desværre ikke bruge hello kitty sættet. Men jeg vil meget gerne købe den dragt.. Hvad skal jeg give?
Hej igen.. Min søster kunne desværre ikke bruge hello kitty sættet. Men jeg vil meget gerne købe den dragt.. Hvad skal jeg give?
det er bare iorden. ikke andet du kan bruge eller står og mangler kunne være jeg have noget mere du kan bruge??
men hva siger du til 40 kr inc porto. den er kun brugt en gang.
pris på kjolerne på nr 11 og 23 (altså den blå og den hvide)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128