Kvalme - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

LilleLene

min startede nok omkring 4 uge og er 17+6 nu og jeg døjer stadig med det, jeg får arkupunktur 1 gang om ugen, det kan holde det lidt nede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Er nysgerrig på at vide hvornår altså hvilke uge jeres kvalme startede i?

Jeg havde med min datter kvalme fra ca uge 6 og frem til uge 13, pyha det var simpelthen så slemt, at jeg tabte mig 4kg, og bare havde det rædselfuldt. Nu er jeg gravid igen, og er i uge 5+1 så frygter kvalmen snart melder sin ankomst.

Hvornår fik i kvalme fra hvilken uge, og til jer der har flere børn havde i kvalme, i begge graviditeter? 

jeg lider EKSTREMT meget at træthed, og har virkelig svært ved at komme op og i gang! 

Kvalme? Hvad er det?!

Anmeld

4. januar 2012

NJN

Min startede omkring 6 uge, og varede frem til 16 uge.. 

Jeg tabte mig også rigtig meget, og alle sagde at jeg var blevet så spinkel at se på.. Men nu er jeg ved at tage lidt på igen! 

Anmeld

4. januar 2012

Rikke84

Kvalme og opkast.... uha!

I min første graviditet - med tvillinger - startede min kvalme og opkastninger omkring 5. uge og var ikke endt før ca. 19. uge på trods af alveredens gode gamle husråd, akupunktur og "trusler" om indlæggelse hjalp intet andet end tiden... Jeg tabte mig 9 kg - og det var ikke populært

I min anden grviditet var det "kun" kvalme og ganske få gange med opkast, men tilgengæld var der tilskuerer på som synes at det var hylede morsomt med mors hovede nede i toilettet. Det bad jeg mine eller dejlige tvillingedrenge om at skride LANGT væk når mor kaster op... eller i hvert fald ind til deres far  Men i denne graviditet slap jeg ikke rigtig for kvalme i alle 35 uger....

I den nuværende - og nok sidste  graviditet, har jeg endnu ikke rigtig mærket noget.....men er heller ikke ret langt henne. Jeg frygter det værste  så er jeg da forberedt.

Held og lykke med din graviditet og alle den luner..

Anmeld

4. januar 2012

Mira0911

Anonym skriver:

Er nysgerrig på at vide hvornår altså hvilke uge jeres kvalme startede i?

Jeg havde med min datter kvalme fra ca uge 6 og frem til uge 13, pyha det var simpelthen så slemt, at jeg tabte mig 4kg, og bare havde det rædselfuldt. Nu er jeg gravid igen, og er i uge 5+1 så frygter kvalmen snart melder sin ankomst.

Hvornår fik i kvalme fra hvilken uge, og til jer der har flere børn havde i kvalme, i begge graviditeter? 

jeg lider EKSTREMT meget at træthed, og har virkelig svært ved at komme op og i gang! 

Nogle er så heldige at de slet ikke får kvalme... 

Med min første fik jeg kvalme/opkast fra uge 8 og helt frem til fødslen..

Med nr. 2 fik jeg kvalme/opkast fra uge 6 og helt frem til fødslen... 

Fuck det har været nogle lede graviditeter... 

Anmeld

4. januar 2012

Moms

Jeg havde kvalme fra uge 12 til 16. Før det bøvsede jeg en del, men havde det ikke dårligt.

Det var min første og indtilvidere eneste graviditet.

Moms

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

min startede nok omkring 4 uge og er 17+6 nu og jeg døjer stadig med det, jeg får arkupunktur 1 gang om ugen, det kan holde det lidt nede

Jeg fik i dag en tid hos lægen og fik noget akupunktur, det tog lige toppen af kvalmen, og jeg har dermed haft en okay dag. Men hvor længe plejer det at virke? kunne du virkelig godt vente en uge imellem hver gang?

Anmeld

6. januar 2012

lycly

Jeg fik kvalme fra omkring uge 7 eller 8. Og så næsten frem til MD-scanningen. Det var forfærdeligt, og jeg tabte mig 5 kilo. Og det var ikke bare kvalme, det var opkast HVER morgen, 10 minutter efter jeg var stået op. Puha. Det var en lettelse da det stoppede, for jeg kunne intet spise, så bebsen tog jo alt min reserve næring. Så der var intet tilbage til mig

Anmeld

6. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Denne gang med det samm ægte havde sat sig fast tror jeg.. Vidste i hvert fald jeg var gravid 2 dage før jeg testede positiv, pga kvalme og træthed. Testede først i uge 5 fordi jeg ville være helt sikker! Vh stine

Anmeld

7. januar 2012

LilleLene

Anonym skriver:

Jeg fik i dag en tid hos lægen og fik noget akupunktur, det tog lige toppen af kvalmen, og jeg har dermed haft en okay dag. Men hvor længe plejer det at virke? kunne du virkelig godt vente en uge imellem hver gang?

Ja men jeg skal ikke gå bare én dag over, så kan jeg mærke det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.