Kvalme - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.046 visninger
22 svar
0 synes godt om
29. december 2011

Anonym trådstarter

Er nysgerrig på at vide hvornår altså hvilke uge jeres kvalme startede i?

Jeg havde med min datter kvalme fra ca uge 6 og frem til uge 13, pyha det var simpelthen så slemt, at jeg tabte mig 4kg, og bare havde det rædselfuldt. Nu er jeg gravid igen, og er i uge 5+1 så frygter kvalmen snart melder sin ankomst.

Hvornår fik i kvalme fra hvilken uge, og til jer der har flere børn havde i kvalme, i begge graviditeter? 

jeg lider EKSTREMT meget at træthed, og har virkelig svært ved at komme op og i gang! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

Benjamins'mor

Min kvalme startede i uge 12 og varede frem til uge 20, og så kom den igen 2 uger før termin og varede til jeg fødte.

Anmeld

29. december 2011

Masig

Anonym skriver:

Jeg havde med min datter kvalme fra ca uge 6 og frem til uge 13, pyha det var simpelthen så slemt, at jeg tabte mig 4kg, og bare havde det rædselfuldt. Nu er jeg gravid igen, og er i uge 5+1 så frygter kvalmen snart melder sin ankomst.

Hvornår fik i kvalme fra hvilken uge, og til jer der har flere børn havde i kvalme, i begge graviditeter? 

jeg lider EKSTREMT meget at træthed, og har virkelig svært ved at komme op og i gang! 

Min kvalme startede da jeg var ca 4½-5 uger henne.. Er 8 uger henne nu og den bliver bare værre og værre synes jeg.. Håber den stopper igen inden længe

Anmeld

29. december 2011

AnnaB.

Hej.

Jeg er i 16. uge, og havde kvalme fra 7. til 14. uge. Dog ikke voldsom, bare nok til at jeg ikke havde lyst til at spise ret meget. Og i det hele taget havde svært ved at befinde mig rigtig godt. Håber den holder sig væk fra nu af

Held og lykke med din graviditet

Anmeld

29. december 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Min kvalme startede omkring uge 4-5 og stoppede igen omkring uge 11  

Anmeld

29. december 2011

pemiro

Jeg havde kvalme fra ca uge 5 til uge 11.... Men dog i mild grad.. Jeg spiste konstant for det hjalp med at holde den væk.. Kastede også kun op enkelte gange, og nu i 17+1 kaster jeg kun op når jeg kører i bus fordi jeg bliver køresyg nu jeg er gravid (total træls bivitkning)

Anmeld

29. december 2011

MortilCilas

Jeg tror min kvalme started mellem uge 10 og tolv,og først slutted omkring uge 20, også started den igen i uge 32 ca, og til jeg fødte. Og det var med alle de ting jeg ikke kunne klare i starten, som løg, køkken, køleskabslugt, dampen i badet osv, der kom tilbage :/

Anmeld

29. december 2011

Nattøs

Min kvalme og opkast startede allerede fra uge 2-3 tror jeg. ja lyder sikkert skørt i folks øjne, vidste ikke engang at jeg var gravid. Men kastede op når jeg gik med min søsters hund, når jeg åbnede hendes køleskab. Jeg har tabt mig mindst 8 kg imens jeg har været gravid. er nu i uge 11 og tirsdag er jeg i uge 12  og det er først her inde for de sidste to uger, at jeg ligefrem har nydt min gravitet. Jeg kan holde mad i mig, jeg er ikke nød til at sætte vækkeuret længere for at komme igennem det værste inden jeg skal på arbejde. Jeg får nærmest et chok, når jeg alligevel lige får nogle opkast perioder. Men har næsten vænnet mig til det

Anmeld

4. januar 2012

brittdamm@youmail.dk

Uha den kvalme. Bliv væk.. Med første barn havde jeg ingen kvalme, men nu 6+0 med nummer 2 er jeg begyndt at mærke den, altså i mild grad. Håber ikke det bliver til mere.. 

Anmeld

4. januar 2012

Kay

5+2 startede min for alvor.... og er nu 8+6 og den er der stadig... glæder mig til den slutter...

har indtil videre tabt 1-2 kg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.