tynen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. marts 2009

heaven

hvaaaaaa???

Skal du aldrig skrive dine klummer til baby.dk mere??

Jannie - der mener dit skrevne ord er ligeså kvali som ude og hjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2009

Tynen

Århhhh gud.. Mit alt for ømme punkt!!!!!

Efter min gamle comp døde har jeg aldrig fået taget mig sammen til at installere et nyt Word program.
Synes det hele bliver overskygget af alt for meget hverdag og alt for meget opkast -Lækker combo by the way.

Dog skal det siges at jeg har 100-vis af notater liggende over hele huset - på gamle kuverter, reklamer, regninger m.m.
Man skal sgu huske at notere guldkornene når de opdukker

Eftersom du har mindet mig på det, kunne det være at jeg skulle se at komme i gang med at finde det program....

Anmeld

2. marts 2009

heaven

Tynen skriver:

Århhhh gud.. Mit alt for ømme punkt!!!!!

Efter min gamle comp døde har jeg aldrig fået taget mig sammen til at installere et nyt Word program.
Synes det hele bliver overskygget af alt for meget hverdag og alt for meget opkast -Lækker combo by the way.

Dog skal det siges at jeg har 100-vis af notater liggende over hele huset - på gamle kuverter, reklamer, regninger m.m.
Man skal sgu huske at notere guldkornene når de opdukker

Eftersom du har mindet mig på det, kunne det være at jeg skulle se at komme i gang med at finde det program....

Jamen for dælans da.............. bliver du ved at puke all over?? Det er da godt nok strenge!!! Jamen, hehe, det er skam ikke for at presse dig, men det slog mig lige at det er 1001 dag siden der har været noget fra dig - og nu du egentlig har materialet, så kunne du da godt liige grifle lidt ned.... ik?

Anmeld

2. marts 2009

Tynen

Ork jo - Der bliver griflet til den store guldmedalje..
Uge for uge bliver ALLE charmerne ved en graviditet grundigt noteret (Som bevismateriale til senere brug!!! Jeg vil ALDRIG være skruk igen!)

Jeg håber virkelig også at det kvalme vs/feat. opkast snart stopper.
Man er rimelig nitte når man begynder at udvælge mad efter hvad der er fedest at kaste op bagefter - AD!

Anywho-- Vil bare sige at klummerne ikke er glemt, men bare fortrængt

Anmeld

2. marts 2009

heaven

Tynen skriver:

Ork jo - Der bliver griflet til den store guldmedalje..
Uge for uge bliver ALLE charmerne ved en graviditet grundigt noteret (Som bevismateriale til senere brug!!! Jeg vil ALDRIG være skruk igen!)

Jeg håber virkelig også at det kvalme vs/feat. opkast snart stopper.
Man er rimelig nitte når man begynder at udvælge mad efter hvad der er fedest at kaste op bagefter - AD!

Anywho-- Vil bare sige at klummerne ikke er glemt, men bare fortrængt

ej, det er da godt nok virkelig træls, seriøst. Er det sådan meget, eller er det bare gylp (nu vi er ved de nasty detaljer?)? Jeg mener, det er vel ikke meningen det skal blive sådan ved ved?? er du træt??

Jannie

Anmeld

2. marts 2009

Tynen

Det er bare ALT hvad der er i maven.
Så det er selvfølgelig fedest at gøre om morgenen - Hvis man virkelig skal vælge

Kvalmen er der konstant og er så fæl at jeg næsten ikke kan lange slik og is over disken uden at skulle trækkke vejret dybt ned i maven og tænke på noget andet.
Opkasten er der ikke rigtig noget system i.
Nogen gange flere gange om dagen, andre gange kun 1 gang.

Jesus! Tænk, at jeg havde savnet at være gravid! Synes faktisk det er ret så latterligt lige i tiden.

Trætheden er ikke så slem, heldigvis

Pheew -Sikke en smøre!
Tak fordi du spurgte til alle kvalerne - Det vælter jo ud med dem nu

Anmeld

2. marts 2009

ivfmarie

Hey Tunis...
Du ku jo skrive en klumme om hvor fjollet det er at lave de fede profil-pics!? Det har da ikke været et helt kedeligt foretagende..høhøh.

Og må jeg lige tilføje at jeg fik lidt kaffe i næsen da jeg læste den her:

Men intet er så skidt at det ikke er godt for noget - opkastningskramperne giver tydeligvis gode mavemuller 

Marie - Tun-fan

Anmeld

2. marts 2009

heaven

Tynen skriver:

Det er bare ALT hvad der er i maven.
Så det er selvfølgelig fedest at gøre om morgenen - Hvis man virkelig skal vælge

Kvalmen er der konstant og er så fæl at jeg næsten ikke kan lange slik og is over disken uden at skulle trækkke vejret dybt ned i maven og tænke på noget andet.
Opkasten er der ikke rigtig noget system i.
Nogen gange flere gange om dagen, andre gange kun 1 gang.

Jesus! Tænk, at jeg havde savnet at være gravid! Synes faktisk det er ret så latterligt lige i tiden.

Trætheden er ikke så slem, heldigvis

Pheew -Sikke en smøre!
Tak fordi du spurgte til alle kvalerne - Det vælter jo ud med dem nu

hrum - ja, det lyder nu som om, det er helt ok, at det får en ende engang.... kan ikke sige jeg er misundelig - måske lidt på spireren, men ikke det andet der er bare ikke noget værre end at have kvalme, øv øv - jeg krydser for det snart er ovre. Din stakkel.....

Jannie

Anmeld

2. marts 2009

Tynen

ivfmarie skriver:

Hey Tunis...
Du ku jo skrive en klumme om hvor fjollet det er at lave de fede profil-pics!? Det har da ikke været et helt kedeligt foretagende..høhøh.

Og må jeg lige tilføje at jeg fik lidt kaffe i næsen da jeg læste den her:

Men intet er så skidt at det ikke er godt for noget - opkastningskramperne giver tydeligvis gode mavemuller 

Marie - Tun-fan

Det er faktisk min daglige mavetræning, ja!

Jeg havde faktisk gang i en klumme for 100 år siden der hed noget i stil med: .. En jeg kender fra nettet... Da det var det jeg startede næsten alle sætninger med da jeg var på barsel.. Man kunne jo kombinere den med de (IKKE LATTERLIGE!) profilbilleder der bliver taget

Anmeld

2. marts 2009

Susan1978

Jeg havde faktisk gang i en klumme for 100 år siden der hed noget i stil med: .. En jeg kender fra nettet... Da det var det jeg startede næsten alle sætninger med da jeg var på barsel.. Man kunne jo kombinere den med de (IKKE LATTERLIGE!) profilbilleder der bliver taget

haha uha ja den har jeg også bare brugt så mange gange og gør stadig..

jamen det ved jeg fra baby.dk eller det har jeg læst på baby eller en fra min netmødregruppe eller eller...

nu er det vist bare blevet til en af tøserne fra baby og ALLE ved hvad jeg taler om...

Mon man bruger for meget tid på jer.. NAAAHHHHHHH never...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.