blødene gummer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Nessie

Puslingen skriver:

Hmm måske... Det er kun nede i gummen rundt om de 2 tænder der er ved at kommer frem.
Han har dog fået en underligt udslæt over hele kroppen, det er dog ikke blære, bare bitte bitte små knopper der kommer flere og flere af

Det lyder godt nok underligt. Det er vist tid til en tur til lægen.

God bedring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Pige2009

Puslingen skriver:

Det er så vidt jeg forstod først når de blier 3 år, hvilket jeg er ret utilfreds med

Hold da op - det var også længe Hvordan går det med tænderne nu? Bløder det stadig meget?

Anmeld

3. januar 2012

2721

Nessie skriver:

Det lyder godt nok underligt. Det er vist tid til en tur til lægen.

God bedring

Lægen virkede ikke bekymret og syntes vi skulle se det an og smøre ham med en fed crem på huden

Anmeld

3. januar 2012

2721

Baagøe skriver:

Hold da op - det var også længe Hvordan går det med tænderne nu? Bløder det stadig meget?

Ja, det syntes jeg jo også, særligt fordi vi ingen vejledning har fået i tandpleje, har selv måtte spørger og prøve mig frem
Jeg syntes det er blevet bedre, nu har han nærmest bare nogle blodsprægninger rundt om de tænder der er på vej frem

Anmeld

3. januar 2012

Nessie

Puslingen skriver:

Lægen virkede ikke bekymret og syntes vi skulle se det an og smøre ham med en fed crem på huden

Mærkeligt. Håber at det er blevet bedre så

Anmeld

3. januar 2012

Pige2009

Puslingen skriver:

Ja, det syntes jeg jo også, særligt fordi vi ingen vejledning har fået i tandpleje, har selv måtte spørger og prøve mig frem
Jeg syntes det er blevet bedre, nu har han nærmest bare nogle blodsprægninger rundt om de tænder der er på vej frem

Det er meget almindeligt Dejligt at høre, han er i bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.