Skruk, skruk, skruk!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

796 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. december 2011

Bak

Ihh... hvor er jeg altså bare skruk! Er pt. igang med PB, men er nødt til lige at sætte det på pause 1-2 måneder fordi vi skal giftes... Vi har sat en dato, og hvis jeg bliver gravid næste cyklus vil jeg have termin en uge efter brylluppet, så det synes jeg er lidt for tæt på. Har ikke noget imod det, hvis jeg er gravid til brylluppet, men bare ikke så tæt på en fødsel. Og grunden til at brylluppet er sat til den dato er pga. noget tæt familie, som ikke ville kunne komme med tidligere.

Synes det er fantastisk at skulle giftes, men vil også virkelig gerne have en baby, så det er svært lige pludselig at tænke, at vi lige skal beskytte os i et par måneder igen. Øv altså! Desuden har vi været igang i et par måneder nu uden resultat, så tror alligevel ikke det sker de næste par måneder (lidt irrationel tankegang egentlig!)...

Ville bare lige dele mit dilemma! Er der nogen af jer, der er blevet gift i højgravid "tilstand" og hvor langt var I henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

Flowers

Jeg kan godt se dit dilemma Ville være ærgeligt at skulle aflyse så stor en fest pga evt fødsel eller graviditetskomplikationer

Jeg er ikke selv gift og har derfor ikke prøvet det, men jeg har en veninde, der var gravid på sin bryllupsdag (dog ikke højgravid som sådan). Hun var ca 5 mdr henne der.

for at i ikke skal vente for lang tid på baby når i begynder igen

Anmeld

29. december 2011

Kay

vi valgte baby frem for bryllup... men jeg har også pco.... så det var ik så svært et valg... vi kan altid blive gift næste år... men det er meget sværer at blive gravid...

vi skulle havde haft bryllupsdag d. 4 august... og jeg har termin d. 6 august...

vi har meddelt familie og nærme venner at bryllupet er rykket frem og vi ved ikke hvornår det bliver...

men kan godt forstå jeres valg... er lidt ked af at alle vores ideer og tanker og planlægninger må laves helt om nu.... men jeg har jo et mirakkel i maven til at gører op for det hele

Anmeld

29. december 2011

Bak

Michellekt skriver:

Jeg kan godt se dit dilemma Ville være ærgeligt at skulle aflyse så stor en fest pga evt fødsel eller graviditetskomplikationer

Jeg er ikke selv gift og har derfor ikke prøvet det, men jeg har en veninde, der var gravid på sin bryllupsdag (dog ikke højgravid som sådan). Hun var ca 5 mdr henne der.

for at i ikke skal vente for lang tid på baby når i begynder igen

Tak for svar Ja, jeg tænker egentlig også at 5-6 måneder er det seneste.. Men er nok villig til at gå på kompromis (selvfølgelig forudsat, at der ikke er nogen komplikationer)

Håber også, at det går hurtigt, når vi holder op med at "passe på"... Lige nu går vi så og tænker over, hvordan vi skal "passe på"... Tror vi satser på "undgå ægløsning-metoden" - selvom den er noget usikker Og så kondom i ægløsningsperioden, hvis lysten skulle opstå

Anmeld

29. december 2011

Bak

Kay skriver:

vi valgte baby frem for bryllup... men jeg har også pco.... så det var ik så svært et valg... vi kan altid blive gift næste år... men det er meget sværer at blive gravid...

vi skulle havde haft bryllupsdag d. 4 august... og jeg har termin d. 6 august...

vi har meddelt familie og nærme venner at bryllupet er rykket frem og vi ved ikke hvornår det bliver...

men kan godt forstå jeres valg... er lidt ked af at alle vores ideer og tanker og planlægninger må laves helt om nu.... men jeg har jo et mirakkel i maven til at gører op for det hele

Tillykke med graviditeten! Det er da fantastisk og selvfølgelig kan brylluppet vente! Kan virkelig godt forstå jer, især når du har pco. Må være hårdt at skulle igennem, hvis der er lang "leveringstid"...

Vi er umiddelbart begge sunde og raske, så vi håber, det går nemt. Derfor satser vi også på bryllup først Eller dvs. det var min kærestes plan. Jeg troede ikke økonomien var til at prioritere et bryllup, men han havde andre planer Så nu må vi se, om det bliver bryllup med mave på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.