Anonym skriver:
Jeg ved ikke hvordan jeg skal beskrive det, er bare meget ked af det, jeg hader at være gravid og at sådan en anden lille alien bestemmer over mig og min krop.
Jeg er træt af at alle kalder mig tykke, har altid været kraftig men aldrig helt desideret tyk med stor mave som jeg er nu.
Jeg synes min kæreste er en RØV, føler ikke at han er der nok for mig, har ikke lyst til sex. Han virker bare så ligeglad i dagligdagen, og når jeg trækker mig væk fra ham bliver han sjovt nok først kærlig, han vil ikke med til fødslen... Har mest af alt lyst til en pause, men hvordan skulle jeg kunne klare mig alene med en lille baby et sted jeg ikke kender......?
Kan slet ikke overskue de næste 3 måneder, gravid, arbejde og skole.
Kan ikke overskue tanken om at være alene med en baby, i fucking 12 måneder, og en kæreste der arbejder meget.
Vil bare så gerne være stærk, men ved ikke lige nu hvordan....
Jeg er ked af at høre du har det sådan, og samtidig kan jeg godt følge dig.
Jeg ligger til den overvægtige side og var glad da jeg blev gravid, men samtidig så ked af at jeg ikke nåede at tabe mig inden. Jeg vil gerne være en flot gravid, hvor det sidder på maven og ikke på hele kroppen, og er i dag stadig ked af at det ikke er sådan. Jeg føler at folk ikke kan se jeg er gravid men bare tænker jeg har en tyk mave. Jeg har i starten tabt mig 8 kg mens jeg var gravid, og hver gang jeg så vægten gå ned var jeg lykkelig, det handlede næsten kun om at vægten skulle gå ned. I dag har jeg accepteret at jeg nu en gang ser ud som jeg gør, men er stadig ikke tilfreds.
Med hensyn til folks baby snak. Det kan også blive for meget for mig. Men hvis man selv ikke begynder at nævne noget eller hvis folk snakker om det og man hurtigt får snakket sig ud af det så behøver det ikke være noget man altid skal snakke om. Ellers må du melder ud at du gerne vil snakke om noget andet.
Jeg håber at det hele løser sig og at du bliver mere glad. og så må din kæreste lige være sødere ved dig