elsker han mig stadig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2011

Darling<3

Höör skriver:

Det var dog et brugbart svar:/ håner lidt du er ironisk for kan ikke se du gavner TS noget som helst med sådan et svar udover en øv følelse:/

Kanon..

Det var skam ikke ironisk...

Er i det mindste glad for at jeg har en mand der kan svare på sådanne nogle spørgsmål...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

Carl-Emil's mor

Darling<3 skriver:

Kanon..

Det var skam ikke ironisk...

Er i det mindste glad for at jeg har en mand der kan svare på sådanne nogle spørgsmål...

Så du får det bedre ved at fremhæve dig selv for folk der ikke står stillet som dig?

Anmeld

29. december 2011

SussieThyssen

Hmmm..jeg vil nu mene, at en mand er fuldt ud i stand til at give udtryk for sine følelser, på lige fod med en kvinde..hvis han vil..vel at bemærke..eller rettere...hvis han virkeligt føler tingene for sin kvinde.

De der vattede svar, kan man jo ikke bruge til en dyt.
Så hvis jeg var dig, så ville jeg da melde ud til gemalen, at han har at fortælle dig at han elsker dig...hvis han altså gør det..sig evt. at ellers kan du kun fortolke det som værende, at han ikke gør det

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. december 2011

skønneunger

Anonym skriver:

Når han svare "det ved jeg ikke" til spørgsmål son hvad han bedst kan lide ved mig? Og hvad han savner mest ved mig, når vi ikke er samme ?.
Et lidt øv svar at få når man har været sammen i 5 år!

lyder som min kæreste men jeg er dog ikke i tvivl, jeg ved bare han ikke er god til ord, og jeg har faktisk selv svaret med det ved jeg ikke, sagde dog alt bagefter for det er også svært for mig at sige præcis hvad så hvis det "kun" er det der får dig til at tvivle ville jeg nu ikke være bekymret.

men det kunne lyde som om du er meget usikker?

håber du finder ud af det

Anmeld

29. december 2011

TaAsJu

Vil også sige at mænd måske har noget svære ved og sige hvad de lige elsker eller savner mest ved sin kæreste/kone.. Dog ikke ens betydet med de ikke elsker eller savner dem.. De bliver bare letter forvirret
Havde en kæreste som heller kunne svare præcist på det før vi gik fra hinanden.. Vi forblev dog venner så fik svaret, men fik også af vide hvad han ikke kunne lide.. Det slog lidt hårde og var en lille kamel og sluge

Anmeld

29. december 2011

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Når han svare "det ved jeg ikke" til spørgsmål son hvad han bedst kan lide ved mig? Og hvad han savner mest ved mig, når vi ikke er samme ?.
Et lidt øv svar at få når man har været sammen i 5 år!

Da jeg var en ung pige på 15-16 år, læste jeg dette: "Giv 3 grunde til at du er forelsket, og du har hermed bevidst at du ikke er det"

Personligt ville jeg ikke kunne fortælle min kæreste hvorfor jeg elsker ham. Jo, jeg vil kunne opremse en masse gode egenskaber, men dem er der så mange, der har - så hvorfor lige ham......ja det ved jeg ikke. Jeg elsker ham bare for alt det han er og ikke er. Fordi han er ham

Anmeld

29. december 2011

Carl-Emil's mor

Jeanne skriver:

Da jeg var en ung pige på 15-16 år, læste jeg dette: "Giv 3 grunde til at du er forelsket, og du har hermed bevidst at du ikke er det"

Personligt ville jeg ikke kunne fortælle min kæreste hvorfor jeg elsker ham. Jo, jeg vil kunne opremse en masse gode egenskaber, men dem er der så mange, der har - så hvorfor lige ham......ja det ved jeg ikke. Jeg elsker ham bare for alt det han er og ikke er. Fordi han er ham

Hvor er det dog et dejligt svar at læse

Anmeld

29. december 2011

sarahb

tror mange mænd er sådan, og hvis de så lige sidder med nogle eller midt i noget så kan de slet ikke tage stiling til sådanne spørgsmål.
Ved det selv fra min mand hvis der lige er for megetom ørene.
Men så når vi sidder stille og roligt så kan han sagtens give mig en masse grunde.

Så fang ham i et stille og roligt øjeblik... Og start måske ud med hvorfor du elsker ham

Anmeld

29. december 2011

HeidiØ

Jeg tror altså også der er virkelig mange mænd der siger sådan - det er faktisk også et svært spørgsmål!

Nu ved jeg ikke hvor mange gange du har spurgt, men tror altså også de fleste mænd sys det er træls at blive spurgt om sådan noget ..

Jeg tror min kæreste har svært ved at svare på det, fordi han vel kan li alt/det meste ved mig ..

Anmeld

29. december 2011

hautecouture

Jeg har altså også haft stillet min kæreste det spørgsmål én gang og jeg fik præcis samme svar - jeg blev skide sur og han stillede mig spørgsmålet tilbage - til min store overraskelse var mit svar nogenlunde sådan her: "Øhm... det ved jeg ik.. eller... altså... fordi du er dig... måske?" hihi - kærlighed hverken kan eller skal forklares, det skal føles og vises og gør din kæreste det, så har du intet at frygte.

Min kæreste fortæller da ofte han elsker mig, men jeg bliver gladere når han uventet kommer med en lille gave eller bare spontant begynder at holde om mig når vi er alene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.