elsker han mig stadig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.160 visninger
19 svar
0 synes godt om
28. december 2011

Anonym trådstarter

Når han svare "det ved jeg ikke" til spørgsmål son hvad han bedst kan lide ved mig? Og hvad han savner mest ved mig, når vi ikke er samme ?.
Et lidt øv svar at få når man har været sammen i 5 år!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Når han svare "det ved jeg ikke" til spørgsmål son hvad han bedst kan lide ved mig? Og hvad han savner mest ved mig, når vi ikke er samme ?.

Nu er han jo en mand - de fleste af dem snakker ikke som os men lav en aften jer alene og snak med ham??

Anmeld

28. december 2011

pemiro

Anonym skriver:

Sådan siger min fyr også.. Og hvis jeg så går ham på klingen siger han at han ikke ved det men der er bare noget der får ham til at savne mig og holde af mig...
Tror bare ikke de tænker over sådanne ting, men mere på at de har det godt med en fantastisk pige...

Anmeld

28. december 2011

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar piger. I har nok ret. ;-)

Anmeld

28. december 2011

Fenja09

Sådan ville min kæreste også svare, hvis jeg spurgte ham om det samme som du har stillet din - tror bare de tænker og svare på anden måde end os kvinder. Til gengæld tror jeg, at han ville sige hvis han ikke længere elskede dig eller at du hurtig ville blive helt klar over det.

/Fenja

Anmeld

28. december 2011

Darling<3

Hvis jeg spurgte min mand om hvad han bedst kan lide ved mig, så får jeg et ærligt svar fra ham hver gang..
Han fortæller mig flere gange om dagen at han elsker mig
Vi har været sammen i over 5 år

Anmeld

28. december 2011

Albatrods.

altså jeg var stået helt af hvis en der sagde at han elskede mig ikke kunne svarer på sådanne spørgsmål ..

Anmeld

28. december 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

det samme her, men jeg ved dog at min kæreste elsker mig. han elsker vel hele pakken og har svært ved at udpege een ting som værende sin yndlings..

Anmeld

29. december 2011

Carl-Emil's mor

Darling<3 skriver:

Hvis jeg spurgte min mand om hvad han bedst kan lide ved mig, så får jeg et ærligt svar fra ham hver gang..

Det var dog et brugbart svar:/ håner lidt du er ironisk for kan ikke se du gavner TS noget som helst med sådan et svar udover en øv følelse:/

Anmeld

29. december 2011

Carl-Emil's mor

Darling<3 skriver:

Det var dog et brugbart svar:/ håner lidt du er ironisk for kan ikke se du gavner TS noget som helst med sådan et svar udover en øv følelse:/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.