Anbefal nogle sutsko (8 mdr.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2011

Pige2009

Nea85 skriver:

Hej med jer

Min datter, som bliver 8 mdr. på mandag, er begyndt at rejse sig op ad ALT Kan I anbefale nogle sutsko til hende?
Indtil videre har hun brugt fløjlsfutter fra Melton. Er de i princippet gode nok - også til at gå i, når hun når så langt?

Mange hilsner
Linnea

Køb hende et par Bundgaard Pre-walkers! De støtter fantastisk og er samtidig slidstærke, og hun får rigtig god hjælp til at stå/gå med dem på samtidig med, at hendes fødder holdes varme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Pige2009

Nea85 skriver:

Hun kravler forresten ikke rigtigt men "møver" sig frem som en soldat på albuerne og lidt knæene..

Smiler... Jeg kan lige se det for mig

Anmeld

28. december 2011

Nea85

Baagøe skriver:

Smiler... Jeg kan lige se det for mig

Det ser også lidt skægt ud, men det går dælme stærkt!!
Hun er dog begyndt at øve sig i at komme helt op på hænder og knæ

Anmeld

28. december 2011

bøgelund

Nea85 skriver:

Du må meget gerne sende et billede, hvis du har mulighed for det.
Hun er kun lige begyndt at rejse sig, har gjort det lidt over en uge, og hun står stadig meget på tæer.. Er det så ikke for tidligt med faste sko?

Tænker at hun bedre har føling med gulvet i dem af skind..

da min Anna begyndte at rejse sig, gik der ikke længe før hun rejste sig ved alt, og gik omkring borde mv... fra ca 8 mdr ville jeg sige at hun havde bedre af nogen magen til dem her.. 

men det er jo forskelligt hvordan man er.. jeg mener bare de har bedre af at stå fast og stabilt med foden.. istedet for at de er vredet rundt i en sutsko.. 

det skal jo ikke være en helt stiv en, men med fast bund.. dem vi har en lækert bløddt filt på vristen, og så en god solid bund.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. december 2011

MortilCilas

Jeg bruger sokker fra melton, hvor bunden har nogle store gummi dutter. Det kan bestemt ikke glide i dem, og jeg giver bare min søn et par ekstra sokker inden under, Jeg køber dem i butikker med andre melton produkter eller i name it butikker

Anmeld

28. december 2011

Nea85

bøgelund skriver:

da min Anna begyndte at rejse sig, gik der ikke længe før hun rejste sig ved alt, og gik omkring borde mv... fra ca 8 mdr ville jeg sige at hun havde bedre af nogen magen til dem her.. 

men det er jo forskelligt hvordan man er.. jeg mener bare de har bedre af at stå fast og stabilt med foden.. istedet for at de er vredet rundt i en sutsko.. 

det skal jo ikke være en helt stiv en, men med fast bund.. dem vi har en lækert bløddt filt på vristen, og så en god solid bund.. 

Ved du, om de fås i de forskellige skoforretninger?

Anmeld

28. december 2011

bøgelund

Nea85 skriver:

Ved du, om de fås i de forskellige skoforretninger?

ja vi købte dem i TOPS.. den butik har de da i helt landet..

og det gode er, at der hvor man åbner skoen, kan lukkes helt op, så de er så nemme at få på.. og til kun 250 kr.. vi er meget glade for dem.. 

Anmeld

28. december 2011

Nea85

bøgelund skriver:

ja vi købte dem i TOPS.. den butik har de da i helt landet..

og det gode er, at der hvor man åbner skoen, kan lukkes helt op, så de er så nemme at få på.. og til kun 250 kr.. vi er meget glade for dem.. 

Tak!
Vil i hvert fald lige kigge på dem og spørge mig frem i en skoforretning

Anmeld

28. december 2011

Miss T

Mokkasiner

Anmeld

28. december 2011

Kløver

Nea85 skriver:

Hej med jer

Min datter, som bliver 8 mdr. på mandag, er begyndt at rejse sig op ad ALT Kan I anbefale nogle sutsko til hende?
Indtil videre har hun brugt fløjlsfutter fra Melton. Er de i princippet gode nok - også til at gå i, når hun når så langt?

Mange hilsner
Linnea

Daniel er 11 mdr, og går rundt ved ting, og rejser sig op ved alt, og Vi har glæde af melton, har hele tiden brugt dem og lige købt næste str til han skal starte i dagpleje :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.