Anbefal nogle sutsko (8 mdr.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.617 visninger
20 svar
0 synes godt om
28. december 2011

Nea85

Hej med jer

Min datter, som bliver 8 mdr. på mandag, er begyndt at rejse sig op ad ALT Kan I anbefale nogle sutsko til hende?
Indtil videre har hun brugt fløjlsfutter fra Melton. Er de i princippet gode nok - også til at gå i, når hun når så langt?

Mange hilsner
Linnea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Koen.

Dem har vi altid brugt og bruger dem stadig Lærke er nu 20 mdr.

Anmeld

28. december 2011

Maja88

kommer an på om det er på tæppe eller trægulv/fliser...

hvis det er på tæppe så synes jeg de er fine, men på trægulv osv vil jeg anbefale dem af skind fra melton

Anmeld

28. december 2011

Nettemor

Nea85 skriver:

Hej med jer

Min datter, som bliver 8 mdr. på mandag, er begyndt at rejse sig op ad ALT Kan I anbefale nogle sutsko til hende?
Indtil videre har hun brugt fløjlsfutter fra Melton. Er de i princippet gode nok - også til at gå i, når hun når så langt?

Mange hilsner
Linnea

min søn brugte de der 'læder' man kan få rundt omkring. jeg syns de er gode for de er ikke for tykke, og de er ok skridsikre. min teori er at de har bedst af at lære at gå uden alt muligt fodtøj først og dem her er ikke stive i det..

Anmeld

28. december 2011

_-Kathrine-_

Vi bruger sutsko og skindsko fra Melton og de er rigtig gode... Han står godt i dem og især i skindskoene, for dem skrider han ikke i...
Har læst et sted, at de har bedst af ikke at have så meget støttende på, før de går helt selv, så vi venter lidt endnu med rigtige sko

Anmeld

28. december 2011

Nea85

Tak for svar!

Vi har trægulv, så det lader til at vi skal have fat i et par af skind - så er der jo også en undskyldning for at tage i Babysam og kigge på udsalg

Anmeld

28. december 2011

Lise

Vi plejer at bruge Bobux (læder), men har nu fundet en lidt billigere kopi, som er lige så god. Kan ikke huske hvad de hedder Men de er i hvert fald gode.

Anmeld

28. december 2011

bøgelund

Nea85 skriver:

Tak for svar!

Vi har trægulv, så det lader til at vi skal have fat i et par af skind - så er der jo også en undskyldning for at tage i Babysam og kigge på udsalg

nu er jeg nok sippet.. men jeg syns slet ikke det er rigtigt, at bruge de sutsko i skind eller de andre fra Melton.. altså i den alder din datter går i møde.. når de er helt små er det noget andet..

jeg har givet min datter nogle lækre filtsko fra tops på. der er en hård gummibund på.. (kan tage billeder hvis du er interesseret i at se dem)

de har brug for nogle ordentlige sko når de begynder at rejse sig, og bevæge sig rundt.. ikke sutsko.. de skal kunne stå ordentlig på foden.. 

så hvis du spørger mig, så NEJ til de melton sko.. men ja til en fast sko.. og de er altså ligeså lækre og hyggelige som sutsko.. men hun står MEGET bedre.. i starten ligner det, at de ikke kan komme til at kravle for dem, men det lærer de lynhurtigt.. 

Anmeld

28. december 2011

Nea85

bøgelund skriver:

nu er jeg nok sippet.. men jeg syns slet ikke det er rigtigt, at bruge de sutsko i skind eller de andre fra Melton.. altså i den alder din datter går i møde.. når de er helt små er det noget andet..

jeg har givet min datter nogle lækre filtsko fra tops på. der er en hård gummibund på.. (kan tage billeder hvis du er interesseret i at se dem)

de har brug for nogle ordentlige sko når de begynder at rejse sig, og bevæge sig rundt.. ikke sutsko.. de skal kunne stå ordentlig på foden.. 

så hvis du spørger mig, så NEJ til de melton sko.. men ja til en fast sko.. og de er altså ligeså lækre og hyggelige som sutsko.. men hun står MEGET bedre.. i starten ligner det, at de ikke kan komme til at kravle for dem, men det lærer de lynhurtigt.. 

Du må meget gerne sende et billede, hvis du har mulighed for det.
Hun er kun lige begyndt at rejse sig, har gjort det lidt over en uge, og hun står stadig meget på tæer.. Er det så ikke for tidligt med faste sko?

Tænker at hun bedre har føling med gulvet i dem af skind..

Anmeld

28. december 2011

Nea85

Nea85 skriver:

Du må meget gerne sende et billede, hvis du har mulighed for det.
Hun er kun lige begyndt at rejse sig, har gjort det lidt over en uge, og hun står stadig meget på tæer.. Er det så ikke for tidligt med faste sko?

Tænker at hun bedre har føling med gulvet i dem af skind..

Hun kravler forresten ikke rigtigt men "møver" sig frem som en soldat på albuerne og lidt knæene..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.