Kan I huske Natascha Kampusch?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2011

lycly

Babymor2010 skriver:

Uh lyder lige som en bog for mig, den må på læse-listen 

Synes helt klart du skal skrive den på din læseliste!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

lycly

Dinsen skriver:

Fantastisk bog, læste den i sommerferien, og tror nu kæresten syntes jeg var lidt for fraværende  For ihh hvor var den svær at komme fra.. 

Ja, den er SÅ svær at slippe, lidt et problem når man har en baby på 5 måneder Er heldigvis på besøg hos mine forældre i deres sommerhus, så de kunne tage Julia lidt mens jeg fik læst færdig

Anmeld

28. december 2011

Gittemor09

LunaLykke skriver:

Pigen der forsvandt og blev holdt til fange af en psykisk syg mand i 8 år indtil hun befriede sig selv ? Jeg fik hendes bog i julegave "3096 dage" hedder den. Og NØJ hvor kan jeg anbefale den! Det er hendes beskrivelse af sit 8 år lange fangenskab. Det er så forfærdeligt hvad hun har været igennem og det er imponerende at hun er kommet helskindet ud i friheden.

Tænk at være spærret inde i et kælderrum i 8 år, blive mishandlet, styret og manipuleret af 1 mand. Hun har mistet hele sin ungdom, da hun var indespærret fra hun var 10 til hun var 18.

Ej puha, jeg kan slet ikke sige nok gange, hvor forfærdeligt det er, men det er bare så godt beskrevet og hun er bare en så stærk pige. Den bog er virkelig værd at læse.

ej, den må jeg bare have fat i

men kan det passe når jeg søger på arnold busck at den så kun koster 79,95?? eller er det ikke det hele?? for udfra hvad jeg kan se er der 274 sider eller sådan....

Anmeld

28. december 2011

Pige2009

Nice

Anmeld

28. december 2011

lycly

Gittemor09 skriver:

DDeDetllylydlydelyder

ej, den må jeg bare have fat i

men kan det passe når jeg søger på arnold busck at den så kun koster 79,95?? eller er det ikke det hele?? for udfra hvad jeg kan se er der 274 sider eller sådan....

Det lyder meget billigt. Men jeg har faktisk ingen anelse om hvad den koster Den er forholdsvis ny .

Anmeld

28. december 2011

Gittemor09

LunaLykke skriver:

Det lyder meget billigt. Men jeg har faktisk ingen anelse om hvad den koster Den er forholdsvis ny .

ja, gør det ikke?? synes også det lød rigtig rigtig billigt...!! det er nok nemmest hvis jeg går ind i butikken og forhører mig selvom jeg skal 40 km væk for at finde en s**** boghandel

Anmeld

28. december 2011

lycly

Gittemor09 skriver:

turture

ja, gør det ikke?? synes også det lød rigtig rigtig billigt...!! det er nok nemmest hvis jeg går ind i butikken og forhører mig selvom jeg skal 40 km væk for at finde en s**** boghandel

Haha, den er turen værd, det lover jeg dig!

Anmeld

28. december 2011

Gittemor09

LunaLykke skriver:

Haha, den er turen værd, det lover jeg dig!

læste godt om den på nettet... uhh den ser rigtig spændende ud....

ej, må bare eje den... kan ikke vente til min fødselsdag i august.. det må jeg ofre selv

Anmeld

28. december 2011

Michelle88

Jeg fik den i sommers til min fødselsdag. Den blev hurtig læst, kan godt lide at læse "virkeligheds bøger".

Anmeld

29. december 2011

lycly

Michelle88 skriver:

Jeg fik den i sommers til min fødselsdag. Den blev hurtig læst, kan godt lide at læse "virkeligheds bøger".

Samme her!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.