Kan I huske Natascha Kampusch?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.007 visninger
22 svar
0 synes godt om
28. december 2011

lycly

Pigen der forsvandt og blev holdt til fange af en psykisk syg mand i 8 år indtil hun befriede sig selv ? Jeg fik hendes bog i julegave "3096 dage" hedder den. Og NØJ hvor kan jeg anbefale den! Det er hendes beskrivelse af sit 8 år lange fangenskab. Det er så forfærdeligt hvad hun har været igennem og det er imponerende at hun er kommet helskindet ud i friheden.

Tænk at være spærret inde i et kælderrum i 8 år, blive mishandlet, styret og manipuleret af 1 mand. Hun har mistet hele sin ungdom, da hun var indespærret fra hun var 10 til hun var 18.

Ej puha, jeg kan slet ikke sige nok gange, hvor forfærdeligt det er, men det er bare så godt beskrevet og hun er bare en så stærk pige. Den bog er virkelig værd at læse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Pigent

LunaLykke skriver:

Pigen der forsvandt og blev holdt til fange af en psykisk syg mand i 8 år indtil hun befriede sig selv ? Jeg fik hendes bog i julegave "3096 dage" hedder den. Og NØJ hvor kan jeg anbefale den! Det er hendes beskrivelse af sit 8 år lange fangenskab. Det er så forfærdeligt hvad hun har været igennem og det er imponerende at hun er kommet helskindet ud i friheden.

Tænk at være spærret inde i et kælderrum i 8 år, blive mishandlet, styret og manipuleret af 1 mand. Hun har mistet hele sin ungdom, da hun var indespærret fra hun var 10 til hun var 18.

Ej puha, jeg kan slet ikke sige nok gange, hvor forfærdeligt det er, men det er bare så godt beskrevet og hun er bare en så stærk pige. Den bog er virkelig værd at læse.

Jeg er selv i gang med at læse den 

Kan klart anbefale den, den er så god

Anmeld

28. december 2011

Stumpen

Den skal på min to-læse-liste, for har hørt rigtig mange sige god for den 

Anmeld

28. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Så engang en udsendelse om det på tv.... Det var virkelig spændende!

Anmeld

28. december 2011

Clisolka

LunaLykke skriver:

Uh lyder lige som en bog for mig, den må på læse-listen 

Anmeld

28. december 2011

GitteC78

Ja super god bog. Jeg er i gang med at læse den....

Anmeld

28. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Tak for tippet - den skal straks skrives på min læseliste

Anmeld

28. december 2011

Lone Jakobsen

helt enig. har også læst den og kan varm anbefale den. meget spændende og utroligt medrivende.

Anmeld

28. december 2011

Dinsen

Fantastisk bog, læste den i sommerferien, og tror nu kæresten syntes jeg var lidt for fraværende  For ihh hvor var den svær at komme fra.. 

Anmeld

28. december 2011

lycly

rikkeregnbue skriver:

saSå engang en udsendelse om det på tv.... Det var virkelig spændende!

Det er nemlig en mega spændende sag. Kan huske at jeg så det første interview hun lavede efter sin befrielse og syntes bare at det var så forfærdeligt. Men spændende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.