Over tid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. december 2011

Karin1982

Jeg stopppede med pillerne den 23 november og den 29 fik jeg min sidste p pille mens. Jeg fik kvalme i weekenden efter og tænkte at det nok er kroppens måde at reagere på da jeg har taget p piller i 14 år.

Den 13 december er jeg ret sikker på at jeg havde æl så der slog vi os løs i sengen og de efterfølgende dage. Jeg fik kvalme i weekenden og mandag begyndte jeg at pletbløde lidt som gik over onsdag.

Torsdag var jeg hos lægen og han testede lige, men den var negativ..

Nu sidder jeg og venter på at min mens dukker op, men den er pist væk. Har haft niv og jag i underlivet og tænkt nu er den der, men nej.

Testede selv imorges men den var også negativ. Ved snart ikke hvad jeg skal tænke eller tro?

Mvh Karin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

**Ønskebabyen

Ens hjerne kan godt drille en når man ønsker at blive gravid. Har efterhånden selv prøvet det nogle gange..

Og det er heller ikke altid man kan regne med sin mens efter pillestop. Husk på at kroppen nu selv skal til at finde en rytme og finde ud af at den ikke længere styres af piller. :-)

Desuden mærker man ikke så meget til det der sker med kroppen i en cyklus, når man er på p-piller..

Jeg håber selfølgelig at den er der for dig.. :-) krydser alt hvad jeg kan.. :-) hvornår forventer du mens?

Anmeld

28. december 2011

Karin1982

Ja det er jo lige det. Jeg føler at mensen er på vej, men der kommer bare ikke noget

Altså hvis den følger den gamle cyklus så skulle den være startet i går

Anmeld

28. december 2011

madsenmor

Karin1982 skriver:

Jeg stopppede med pillerne den 23 november og den 29 fik jeg min sidste p pille mens. Jeg fik kvalme i weekenden efter og tænkte at det nok er kroppens måde at reagere på da jeg har taget p piller i 14 år.

Den 13 december er jeg ret sikker på at jeg havde æl så der slog vi os løs i sengen og de efterfølgende dage. Jeg fik kvalme i weekenden og mandag begyndte jeg at pletbløde lidt som gik over onsdag.

Nu sidder jeg og venter på at min mens dukker op, men den er pist væk. Har haft niv og jag i underlivet og tænkt nu er den der, men nej.

Testede selv imorges men den var også negativ. Ved snart ikke hvad jeg skal tænke eller tro?

Mvh Karin

jeg vil først sige at jeg håber for dig at den er der... ( blev selv gravid i første forsøg) men når det er sagt må jeg desværre også tilføje at p-pille stop tit giver graviditests symptomer, også meget forsinket mens, og det kan de godt gøre i op til 12 mdr efter stoppet...

så alt det du føler kan både være jubiii og mega øv

Anmeld

28. december 2011

SussieThyssen

Karin1982 skriver:

Mvh Karin

Når man er stoppet på p-piller sker der store ændringer i kroppen, og det kan give alle mulige underlige symptomer..så der er nok ikke andet at gøre end at vente tålmodigt og se hvad der sker.

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. december 2011

Karin1982

Jeg prøver at slå koldt vand i blodet og håber at der er gevinst før eller senere

Har godt læst at p pille stoppet kan gøre kroppen forvirret. En anden ting er at jeg jo ikke tør tage mine smertestillende fordi de kan skade et evt foster, så oveni render jeg rundt med smerter øv øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.