Nyt hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2009

DK

Kloster skriver:

Uhh... Ja hver sin smag...
Jeg er personligt ret vild med historie, personlighed, hygge og noget gammelt nostalgi

Desværre bor vi stadig i et 1-plans paracelhus fra 69'. Men har vores hus til salg og det vi drømmer om, er noget gammelt solid gør-det-selv-hus.

Kloster

Vi bor jo i lige sådan et gammelt hus nu. Og ja det er da fint, men altså, nu har jeg ligesom prøvet det. Næste gang kunne jeg godt tænke mig rene linier, og døre der ikke åbner af sig selv, og gulvbrædder der ikke har været angrebet af bore-biller for 40 år siden... he he

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2009

DK

SØS skriver:

Weeee hvor ER det fedt Ditte. Lige min/vores stil...

Herhjemme overvejer vi meget, hvorvidt vi skal bygge til vores nuværendde hus elelr bygge nyt... Hvis vi bygger nyt er vi blevet ret vilde med M2 huse.

www.m2.dk

Line.

Uhh det ser rigtig godt ud også. Jeg kan godt forstå at i overvejer det! Det er sikkert billigt at bygge lige pt!!

Hvilket et tænker i på?

Anmeld

2. marts 2009

Miamaja

DK skriver:

Ejj hvor ser det dejligt ud!

Er det ikke lækkert med et helt nyt hus?

det er SAA dejligt med helt nyt hus hvor man er de forste til at bo og sove. vi kikkede faktisk huse i 2.5 aar for vi fandt dette hus som var perfekt til os. vi kikkede baade nye og 'gamle' huse, men der er altsaa noget super dejligt ved at alt er nyt og man har sat sit praeg helt fra starten og ikke skal igang med renovering osv. det egner min mand eller jeg sig SLET ikke til. vi er desvaerre yderst uhandy med saadan noget saa der er det et plus alt er lavet for os og intet skal udskiftes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.