Nyt hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.049 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. marts 2009

DK

Ja, vi er IKKE ved at flytte eller noget. Vi er meget glade for vores hus, og jeg er derudover på su. MEN, faldt lige over denne hjemmeside, hvor jeg synes der er det her HELT VILDT fede hus. Det er lige sådan noget vi kunne tænke os, hvis jeg ikke "må" købe et gammelt slot.

Altså hvor kunne det være fedt engang at have råd til at bygge sådan et hus her. Jeg er især vild med indkørslen/garagen hvor man kører under huset. Det er for sejt!! Min kæreste ønsker sig brændende en garage "inde" i huset, med glasvæg, så man fra et af rummene kan se hans bil. Den er nemlig hans elskerinde . Det kunne sikkert godt lade sig gøre med det her hus..

http://www.worldbuildingsdirectory.com/project.cfm?id=62

Nå, det er også bare dagdrømme her en kedelig grå mandag, hvor jeg burde læse og ikke rode på nettet. Jeg ville bare lige dele de fede billeder med jer.

Knus fra Ditte, der dog stadig er glad for sin 140 m2 aftægtsbolig på landet, fra 1915.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2009

charlottekri

synes faktisk at det ser lidt koldt og kynisk ud... ikke et sted hvor jeg ville føle mig hjemme, men smag og behag

Anmeld

2. marts 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Weeee hvor ER det fedt Ditte. Lige min/vores stil...

Herhjemme overvejer vi meget, hvorvidt vi skal bygge til vores nuværendde hus elelr bygge nyt... Hvis vi bygger nyt er vi blevet ret vilde med M2 huse.

www.m2.dk

Line.

Anmeld

2. marts 2009

Kvindemin

Det er ikke min smag.
Men hver sin smag

Jeg er mere til det romantiske

Anmeld

2. marts 2009

Kloster

Uhh... Ja hver sin smag...
Jeg er personligt ret vild med historie, personlighed, hygge og noget gammelt nostalgi

Desværre bor vi stadig i et 1-plans paracelhus fra 69'. Men har vores hus til salg og det vi drømmer om, er noget gammelt solid gør-det-selv-hus.

Kloster

Anmeld

2. marts 2009

Miamaja

jamen, det er jo der vores familie har hus. i katowice i polen synes det ser rigtig rigtig godt ud. en hel del anderledes stil end vores nye drommehus som vi lige er flyttet ind i - vores er i spansk amerikansk stil. 5 vaerelser, aabent kaempe kokken med butler rum, spisestue og familie stue og garage med plads til 3 biler. lige som vi har dromt om saa det kan sagtens blive til virkelighed

Anmeld

2. marts 2009

Kvindemin

Miamaja skriver:

jamen, det er jo der vores familie har hus. i katowice i polen synes det ser rigtig rigtig godt ud. en hel del anderledes stil end vores nye drommehus som vi lige er flyttet ind i - vores er i spansk amerikansk stil. 5 vaerelser, aabent kaempe kokken med butler rum, spisestue og familie stue og garage med plads til 3 biler. lige som vi har dromt om saa det kan sagtens blive til virkelighed

Det er så flot.

I Dk vil det jo bare være meget dyrere

Anmeld

2. marts 2009

Miamaja

Chritinap skriver:

Det er så flot.

I Dk vil det jo bare være meget dyrere

TAK ja i maa flytte herovre, saa faar man en del mere for pengene

Anmeld

2. marts 2009

DK

charlottekri skriver:

synes faktisk at det ser lidt koldt og kynisk ud... ikke et sted hvor jeg ville føle mig hjemme, men smag og behag

Jeg er helt enig i at deres møbler og lign. ikke overlader meget til hyggen. Men altså, når jeg får alle mine ting og møbler og bøger derind, så skal det nok blive fint. Jeg er også mere til trægulv end klinker.

Det er også mere det udvendlgt jeg er helt VILD med. Jeg synes det er så FEDT!!!

Anmeld

2. marts 2009

DK

Miamaja skriver:

Ejj hvor ser det dejligt ud!

Er det ikke lækkert med et helt nyt hus?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.