Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
twinboys skriver: Mit fede 8-personers sommerhus med 5 ***** lejer jeg billigt ud til jer baby-brugere... Det ligger i Bjerregård ved Hvide Sande jeps ved Vestkysten...600meter fra vandet... 900meter fra indkøbsmuligheder... Frit internet...husk computeren... Der er spillemaskiner, tv, dvd, anlæg... Wellvære ja da... spabad og sauna... gratis svømmehal hver dag for 8 personer Til de små børn er der sandkasse, gyngestativ, barneseng, barnestol, babybadekar Man må gerne tage hund med, dog skal hunden spise og drikke af egne medbragte skåle... Den må ikke lige i sofaen og når den luftes skal den være i snor... Nyd billederne... Skriv her hvis du ønsker tilbud... Majbritt
Mit fede 8-personers sommerhus med 5 ***** lejer jeg billigt ud til jer baby-brugere...
Det ligger i Bjerregård ved Hvide Sande jeps ved Vestkysten...600meter fra vandet... 900meter fra indkøbsmuligheder... Frit internet...husk computeren... Der er spillemaskiner, tv, dvd, anlæg...
Wellvære ja da... spabad og sauna...
gratis svømmehal hver dag for 8 personer
Til de små børn er der sandkasse, gyngestativ, barneseng, barnestol, babybadekar
Man må gerne tage hund med, dog skal hunden spise og drikke af egne medbragte skåle... Den må ikke lige i sofaen og når den luftes skal den være i snor...
Nyd billederne...
Skriv her hvis du ønsker tilbud...
Majbritt
kunne godt tænke mig nogle priser for 2012
og så hvilke uger der er ledige
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: jamen du får da bare priser for hele år 2012
jamen du får da bare priser for hele år 2012
Jeg vil gerne have ledige uger og priser for 2012
Kan jeg også få ledige uger samt priser ? TAK
Vil gerne bede om priser
Dorthe77 skriver: Herre fedt sommerhus. Får trang til at komme lidt væk.Vil du sende besked om priser? :-)
Herre fedt sommerhus. Får trang til at komme lidt væk.Vil du sende besked om priser? :-)
selvfølgelig vil jeg det,...
LilleLene skriver: hvilke uger er ledige
hvilke uger er ledige
Disse uger er lejet ud...
7, 11, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 25, 27, 28, 29, 30, 34, 35, 36
muzen skriver: jeg vil også gerne bede om en seddel for 2012 med priser :-) og rigtig godt nytår til dig
jeg vil også gerne bede om en seddel for 2012 med priser :-)
og rigtig godt nytår til dig
takker og godt nytår til dig... sender dig en pb
Gry91 skriver: Vil også meget gerne høre nogle priser, gerne uden for højsæson
Vil også meget gerne høre nogle priser, gerne uden for højsæson
sender jeg til dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128