Ondt i underlivet :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

282 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg havde ægløsning her henover julen, og har først testdag i starten af januar, men igår havde jeg mens smerter, og har det også idag..

Nogen der ved om det kan betyde at ægget sætter sig fast??

Jeg synes det er rigtig svært at slappe af nu hvor vi endelig er kommet igang med nummer 2, vi vil bare så gerne, og det passer bare så godt ind hvis det sker allerede med det samme..

Bed mig lige om at slappe af piger, og tage den stille og rolig indtil jeg har testdag..

Anonym22

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Camillos

Anonym skriver:

Jeg havde ægløsning her henover julen, og har først testdag i starten af januar, men igår havde jeg mens smerter, og har det også idag..

Nogen der ved om det kan betyde at ægget sætter sig fast??

Jeg synes det er rigtig svært at slappe af nu hvor vi endelig er kommet igang med nummer 2, vi vil bare så gerne, og det passer bare så godt ind hvis det sker allerede med det samme..

Bed mig lige om at slappe af piger, og tage den stille og rolig indtil jeg har testdag..

Anonym22

Det kan betyde så mange ting det du beskriver, og tror op imod næsten har lidt smerter midt i perioden .. Klap lige hesten, og slap    af! Det er nemmere Sagt end gjort... men forhåbningerne kan desværre ofte gøre en skuffet.

Anmeld

28. december 2011

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Det kan betyde så mange ting det du beskriver, og tror op imod næsten har lidt smerter midt i perioden .. Klap lige hesten, og slap    af! Det er nemmere Sagt end gjort... men forhåbningerne kan desværre ofte gøre en skuffet.

tak for det..

Skal til at lære at slappe mere af, men synes bare slet ikke min krop opfører sig som den plejer, og jeg leder jo efter ethvert tegn på en graviditet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.