Gi lyd (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2011

EKBJ

Camillee skriver:

Gi lyd skønne terminsgruppe

Hvordan har i det her efter Jul? ingen der har forædt sig? (det har jeg (
vokser maverne og sparker de kære små?
vil lige vise et nyt billede af Mynthes store verden
i uge 22+0 eller 22+3  <3  

jeg mærker hende hver dag nu, og jeg ELSKER hver gang jeg mærker hende  

Synes jeg bliver kæmpe denne her gang og det går stærkt (:
men heldigvis ingen nye strækmærker i nu (:

selv har jeg det dejligt hvis vi ser bort fra bækkenløsningen,
lillepigen virker til at trives, (:
men har en syg dreng, med mellemørebetændelse og øjenbetændelse,
håber han bliver frisk til Nytår min stakkels basse

GODT NYTÅR PIGER!  

Mavsen vokser og vokser, mærker ham sparke hver dag!!  specielt lige når jeg vågner og om aftenen. 

- Havde ikke den største appetit juleaften, måtte spise meget små potioner af gangen. 

Har ikke rigtig fået taget nogle billeder af mavsen på det sidste :/ så det må i undvære. 

EK. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

JH12

Har haft en dejlig jul, har bare haft en masse at se til.. 4 dage hvor der skulle spises.. Men bettepigen elsker vidst mad, hun vågnet ihvertfald hver gang og vågner når der skal spises, rart med selskab

Er nu 21+1, og bette sparker hverdag, har indtil nu taget 9,2 kg. på, så baby har det vidst udemærket. Og er så heldig at kg. kun sidder på maven..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. december 2011

CaWi

Glædelig bagjul piger

Her har vi også fået forædt os  Man skal jo lige smage lidt af det hele, nu hvor der er så meget lækker julemad. Men vi har godt nok glædet os til salat og andet let mad. Elsker julemad, men efter så mange julefrokoster, glæder jeg mig til noget andet

22+2 i dag, vægten siger nu +4kg, og det første lille strækmærke er nu kommet

Lidt trist over det er jeg nu, for om en uge skal vi på ferie, men glæder mig dog bare over at det ikke er blevet til flere endnu, nu hvor maven skal vises frem i bikini

Mærker den lille hver srort set hver dag. Dog er det stadig meget svagt, da moderkagen ligger foran. Men glæder mig over hvert eneste lille puf jeg får. Det bliver spændende hvornår det farmand også kan få lov at mærke det

Anmeld

2. januar 2012

NNL

Hej I skønne piger

Rigtig godt nytår!! Håber alle har haft en dejlig jul

Her har jeg ikke den største appetit, kan i hvert fald ikke spise ret meget ad gangen, men bliver så hurtigt sulten igen... Sidst jeg var på vægten sagde den +7 kg - der har det stået stilli i lidt tid, men det var en af juledagene, så må snart lige en tur på vægten igen

Ellers har jeg en meget aktiv baby i maven, han træner vist til at blive fodboldspiller som sin far ELSKER at mærke ham, og min kæreste mærker ham også tit nu

Her er billede fra 29/12 (21+3)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. januar 2012

NNL

Joyce skriver:

Har haft en dejlig jul, har bare haft en masse at se til.. 4 dage hvor der skulle spises.. Men bettepigen elsker vidst mad, hun vågnet ihvertfald hver gang og vågner når der skal spises, rart med selskab

Er nu 21+1, og bette sparker hverdag, har indtil nu taget 9,2 kg. på, så baby har det vidst udemærket. Og er så heldig at kg. kun sidder på maven..

Hvor er du fin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.