Gi lyd (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.248 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. december 2011

Camillee

Gi lyd skønne terminsgruppe

Hvordan har i det her efter Jul? ingen der har forædt sig? (det har jeg (
vokser maverne og sparker de kære små?
vil lige vise et nyt billede af Mynthes store verden
i uge 22+0 eller 22+3  <3  

jeg mærker hende hver dag nu, og jeg ELSKER hver gang jeg mærker hende  

Synes jeg bliver kæmpe denne her gang og det går stærkt (:
men heldigvis ingen nye strækmærker i nu (:

selv har jeg det dejligt hvis vi ser bort fra bækkenløsningen,
lillepigen virker til at trives, (:
men har en syg dreng, med mellemørebetændelse og øjenbetændelse,
håber han bliver frisk til Nytår min stakkels basse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

sofiell89

Halløjsa

Her går det godt.. Jeg har ikke forædt mig - ingen chance for det, når man ikke spiser kød Både juleaften og julefrokoster er overstået med tilfredshed. Fisken er røget ned, kødet givet videre.. Vi har arbejdet hårdt på lejligheden, mangler nogle små ting osv. Godt gået når vi ikke har boet der 14 dage endnu, og juledagene hvor vi ikke var hjemme, kom ind over.
Mit billede er fra i mandags. Har fået nogle få strækmærker.. Men de hører med i min verden. Vægten siger +600g - føler om aftenen den siger + 20kg
Håber din søn bliver rask inden nytår
Godt nytår til jer alle. Hilsen Sofie & Line i mavsen

Anmeld

28. december 2011

Camillee

sofiell89 skriver:

Halløjsa

Her går det godt.. Jeg har ikke forædt mig - ingen chance for det, når man ikke spiser kød Både juleaften og julefrokoster er overstået med tilfredshed. Fisken er røget ned, kødet givet videre.. Vi har arbejdet hårdt på lejligheden, mangler nogle små ting osv. Godt gået når vi ikke har boet der 14 dage endnu, og juledagene hvor vi ikke var hjemme, kom ind over.
Mit billede er fra i mandags. Har fået nogle få strækmærker.. Men de hører med i min verden. Vægten siger +600g - føler om aftenen den siger + 20kg
Håber din søn bliver rask inden nytår
Godt nytår til jer alle. Hilsen Sofie & Line i mavsen

Fin mave (: skal hun hedde line? (:
nej du siger noget der  
er i ved at være på plads så?  og hvad med børneværelse? (:

Puha jeg fik også mange strækmærker med Elias (:
men spørgsmålet er så om min maveskind har blevet "stort nok" denne gang, men de kan jo må at komme (: flere af den er dog blevet lyserøde igen.

Mange tak (: og godt nutår til jer også (:

Anmeld

28. december 2011

sofiell89

Camillee skriver:

Fin mave (: skal hun hedde line? (:
nej du siger noget der  
er i ved at være på plads så?  og hvad med børneværelse? (:

Puha jeg fik også mange strækmærker med Elias (:
men spørgsmålet er så om min maveskind har blevet "stort nok" denne gang, men de kan jo må at komme (: flere af den er dog blevet lyserøde igen.

Mange tak (: og godt nutår til jer også (:

Ja Line er sikkert - men vi er i tvivl om hun "bare" skal hedde Line eller om hun skal hedde Line Maria. Det med Maria bliver lidt langt ifh. vores efternavne.. Så det virker som om det er en Line. Dog er der ingen der ved noget, andet end herinde. Vi prøver at holde det hemmeligt indtil.. Tja.. kæresten får drukket sig fuld nok til ikke at kunne holde sin kæft.. Det er hans ide at vi skal holde det hemmeligt indtil barnedåben
Vi mangler små 36 flyttekasser endnu (ud af 55), men mange af dem er halvfyldte eller fyldt med sko.. Som vi lige skal finde en plads til først.. Ej pladsen er fundet jeg har bare ikke været ude og købt reolerne endnu.. Børneværelset er et stort flytterod - alle kasser, poser osv. står derinde. Vi havde lige et andet børneværelse der skulle stå klar til på fredag Men ellers er vi så småt ved at føle os hjemme. Skal bare lige vende os til den lidt længere vej hjem, men det kommer nok. Jeg er doven nok til at vente med at handle til efter kl 16, for så kan jeg tage bussen ned til centeret og hjem igen. Man gør meget for at passe på sig selv, med bækkenløsning..

Anmeld

28. december 2011

Camillee

sofiell89 skriver:

Ja Line er sikkert - men vi er i tvivl om hun "bare" skal hedde Line eller om hun skal hedde Line Maria. Det med Maria bliver lidt langt ifh. vores efternavne.. Så det virker som om det er en Line. Dog er der ingen der ved noget, andet end herinde. Vi prøver at holde det hemmeligt indtil.. Tja.. kæresten får drukket sig fuld nok til ikke at kunne holde sin kæft.. Det er hans ide at vi skal holde det hemmeligt indtil barnedåben
Vi mangler små 36 flyttekasser endnu (ud af 55), men mange af dem er halvfyldte eller fyldt med sko.. Som vi lige skal finde en plads til først.. Ej pladsen er fundet jeg har bare ikke været ude og købt reolerne endnu.. Børneværelset er et stort flytterod - alle kasser, poser osv. står derinde. Vi havde lige et andet børneværelse der skulle stå klar til på fredag Men ellers er vi så småt ved at føle os hjemme. Skal bare lige vende os til den lidt længere vej hjem, men det kommer nok. Jeg er doven nok til at vente med at handle til efter kl 16, for så kan jeg tage bussen ned til centeret og hjem igen. Man gør meget for at passe på sig selv, med bækkenløsning..

Line (Maria) er super smukt men jeg også til dobbelt navne (:
Vi har også to efternavne så børnene har/får fire navne i alt (: hehe

vi havde også snakket om at holde navnet hemmeligt men det belv ligesom heller ikke til noget (: Manden snakkede over sig i en blanding af lykke over at have fundet det perfekt navn og fuldskab HAHA (: men det betyder ikke så meget (:

Puha det med sko kender jeg INTET til  jeg smed slev MANGE ud da vi flyttede fordi vi simpelthend ikke havde plads til dem..

men i har jo også tid nok til at få lavet værelset (: så regner jeg med du lige smidder et billede (: hehe

Jeg er desværre ikke så godt til at passe på mig selv /; går ALT for mange kilomerter om dagen, for at hente og aflevere Elias i vuggestue /; men det er som om at jeg bare har svært ved at tage mig sammen til at tage den dumme bus, de køre ikke ret godt og det er er KÆMPE omvej at tage bussen pluds det faktisk er hurtigere at gå.. men har lovet at når jeg starter i skole SKAL jeg tage bussen.

Anmeld

28. december 2011

Kruse90

Hej skønne terminsgruppe
Glædelig baghjul
Vi har haft en skøn jul, overspist hmm tjaa lidt hehe især juleaften da den stod på and, men kartofler og en fantastisk andesovs, nam nam.
De sidste to dage er gået med julefrokoster, og er ret glad for at de er færdige nu, da jeg har ligger syg og var det også igår. Er svimmel, hovedpine og er snot forkølet ÆV. Men er glad for at jeg så har fri, så det ikke giver fravære i skolen

Her sparker lillepigen også lystigt hverdag, elsker det simpelthen. Det er så hyggeligt. Og den har været stensikker de sidste 6 aftner at mellem kl 21 og 21.30 er der fest i maven hehe såå hyggeligt.

Her er lige i billede fra i søndags

Kæmpe kram Carina og lillepigen

Anmeld

28. december 2011

Camillee

Kruse90 skriver:

Hej skønne terminsgruppe
Glædelig baghjul
Vi har haft en skøn jul, overspist hmm tjaa lidt hehe især juleaften da den stod på and, men kartofler og en fantastisk andesovs, nam nam.
De sidste to dage er gået med julefrokoster, og er ret glad for at de er færdige nu, da jeg har ligger syg og var det også igår. Er svimmel, hovedpine og er snot forkølet ÆV. Men er glad for at jeg så har fri, så det ikke giver fravære i skolen

Her sparker lillepigen også lystigt hverdag, elsker det simpelthen. Det er så hyggeligt. Og den har været stensikker de sidste 6 aftner at mellem kl 21 og 21.30 er der fest i maven hehe såå hyggeligt.

Her er lige i billede fra i søndags

Kæmpe kram Carina og lillepigen

Øv at du er syg, rigtigt god bedring.

hvor er det skønt du også mærker hende hver dag og at lille pigen forstår at holde fest i maven (: det er SÅ DEJLIGT når man mærker de små.

Anmeld

28. december 2011

Kruse90

Camillee skriver:

Øv at du er syg, rigtigt god bedring.

hvor er det skønt du også mærker hende hver dag og at lille pigen forstår at holde fest i maven (: det er SÅ DEJLIGT når man mærker de små.

Ja det er helt igennem fantastisk

Anmeld

28. december 2011

grøn · ært

Hejheej :-D

Man kan vist godt sige jeg fik forædt mig i både flæskesteg, and, brune og hvide kartofler, sovs, rødkålssalat, risalamande, småkager og snol XD Men det var lææækkert!!! Lille fisteren sparker og møfler flere gange om dagen (og om natten) og jeg elsker det simpelthen!!! Det gør mig så lykkelig, hver gang den rør på sig  Den har specielt fået for vane at være den største sprælleskid når jeg går i seng. Og det varer gerne både halve og hele timer. Forleden endda halvanden time. Og jeg kan simpelthen ikke sove når den møfler og sparker - jeg vil nemlig helst ikke gå glip af et eneste spark 

Maven må I se lidt senere, men jeg skulle gerne få taget billede i dag :-)

Anmeld

28. december 2011

baby84

Rigtig glæderlig jul tøser..

Jeg er på total forædt-holdet..Kan simpelthen ikke holde igen. Satte mig for at nu skulle jeg være sund i nogle dage, men har så sent som for en time siden guffet min første fastelavnsbolle med flødeskum (min største svaghed )Vægten siger nu +5 kg, hvilket er ok.

Hvor er det skønt at vi nu er kommet dertil hvor vi mærker liv. Tænk vi allerede er så langt. Min lille fyr har holdt stor fest de sidste dage. Maven bliver helt deform når han vender sig og sparkene er kraftige synes jeg Håber ikke de bliver 10 gange så kraftige når han bliver 10 gange så stor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.