Camillee skriver:
Fin mave (: skal hun hedde line? (:
nej du siger noget der
er i ved at være på plads så? og hvad med børneværelse? (:
Puha jeg fik også mange strækmærker med Elias (:
men spørgsmålet er så om min maveskind har blevet "stort nok" denne gang, men de kan jo må at komme (: flere af den er dog blevet lyserøde igen.
Mange tak (: og godt nutår til jer også (:
Ja Line er sikkert - men vi er i tvivl om hun "bare" skal hedde Line eller om hun skal hedde Line Maria. Det med Maria bliver lidt langt ifh. vores efternavne.. Så det virker som om det er en Line. Dog er der ingen der ved noget, andet end herinde. Vi prøver at holde det hemmeligt indtil.. Tja.. kæresten får drukket sig fuld nok til ikke at kunne holde sin kæft..

Det er hans ide at vi skal holde det hemmeligt indtil barnedåben
Vi mangler små 36 flyttekasser endnu (ud af 55

), men mange af dem er halvfyldte eller fyldt med sko..

Som vi lige skal finde en plads til først.. Ej pladsen er fundet jeg har bare ikke været ude og købt reolerne endnu.. Børneværelset er et stort flytterod - alle kasser, poser osv. står derinde. Vi havde lige et andet børneværelse der skulle stå klar til på fredag

Men ellers er vi så småt ved at føle os hjemme. Skal bare lige vende os til den lidt længere vej hjem, men det kommer nok. Jeg er doven nok til at vente med at handle til efter kl 16, for så kan jeg tage bussen ned til centeret og hjem igen.

Man gør meget for at passe på sig selv, med bækkenløsning..
Anmeld