Søger dåbskjole eller matros tøj til pige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
27. december 2011

Mira0911

Albsil skriver:

Ka hvis du klikker på min profil og så salgsannoncer. Syersken skrev at det var 3-6 mdr. Mine vligeligere blevet 3 mdr da de skulle døbes

Den er meget flot.. Hvor bor du henne af?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Albsil

Jeg bor i Silkeborg 

Anmeld

27. december 2011

smokin

Mira0911 skriver:

Hvor er den fin..
Hvad er prisen?

Hmmm det har jeg ikke tænkt over Hvad synes du er fair? Har givet 550 kr. fra ny i Lilly. 

Anmeld

27. december 2011

Mira0911

Zette skriver:

Hmmm det har jeg ikke tænkt over Hvad synes du er fair? Har givet 550 kr. fra ny i Lilly. 

Uh, jeg er bare ikke særlig god til det med priser...

Anmeld

27. december 2011

Mira0911

Albsil skriver:

Jeg bor i Silkeborg 

Okey... Bor ikke så langt fra Silkeborg... Jeg tænker lige over det, så vender jeg tilbage...

Anmeld

27. december 2011

smokin

Mira0911 skriver:

Uh, jeg er bare ikke særlig god til det med priser...

Kan se du også er igang med en anden. Skriv til mig hvis du er interesseret så finder vi ud af det med prisen. 

Anmeld

27. december 2011

Albsil

Mira0911 skriver:

Okey... Bor ikke så langt fra Silkeborg... Jeg tænker lige over det, så vender jeg tilbage...

Det er helt i orden. Porto er kun 30,- hvis det er, og det vil jeg gerne dele så det kun bliver 15,- 

Men ja, tænk endelig iver det og vend tilbage:-)

Anmeld

27. december 2011

Mira0911

Zette skriver:

Kan se du også er igang med en anden. Skriv til mig hvis du er interesseret så finder vi ud af det med prisen. 

Ja okey... Jeg tænker lige over det... Det er så svært at vælge... Synes begge kjoler er rigtig flotte... Du høre fra mig uanset hvad når jeg har bestemt mig....

Anmeld

27. december 2011

smokin

Mira0911 skriver:

Ja okey... Jeg tænker lige over det... Det er så svært at vælge... Synes begge kjoler er rigtig flotte... Du høre fra mig uanset hvad når jeg har bestemt mig....

ja jeg bestemte mig også først meget sent.. og meget panikagtigt køb. Men hun var glad for at have den på! 

Anmeld

27. december 2011

Mira0911

Zette skriver:

ja jeg bestemte mig også først meget sent.. og meget panikagtigt køb. Men hun var glad for at have den på! 

Kender det godt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.