Søger dåbskjole eller matros tøj til pige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.661 visninger
19 svar
0 synes godt om
27. december 2011

Mira0911

Er der nogle der skulle ske og have en sæt matrostøj til en pige eller en dåbskjole herinde?

Ikke for dyrt...!?

Kontakt mig hvis du evt har noget af dette....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Albsil

Jeg har en til salg herinde. Den er sprit ny, syet af prof. Syerske. Mine bittesmå tvillingepiger kunne desværre ikke passe den da de blev døbt hurtigt efter fødsel. Jeg gav 600, men sælger for 359,- - så det er billigere end at leje:-) der medfølger kyse og bånd:-) den er så sød - ville ønske de havde vejet lidt mere:-)

Anmeld

27. december 2011

Albsil

Den er i øvrigt lavet i brudesatin, Bla. Derfor den var så dyr:-)

Anmeld

27. december 2011

Mira0911

Albsil skriver:

Jeg har en til salg herinde. Den er sprit ny, syet af prof. Syerske. Mine bittesmå tvillingepiger kunne desværre ikke passe den da de blev døbt hurtigt efter fødsel. Jeg gav 600, men sælger for 359,- - så det er billigere end at leje:-) der medfølger kyse og bånd:-) den er så sød - ville ønske de havde vejet lidt mere:-)

Okey... Lina er knap 5 mdr når hun skal døbes... Hvad str er det? Har du billed af den?

Anmeld

27. december 2011

Albsil

Ka hvis du klikker på min profil og så salgsannoncer. Syersken skrev at det var 3-6 mdr. Mine vligeligere blevet 3 mdr da de skulle døbes

Anmeld

27. december 2011

smokin

Jeg har en hvid kjole fra lilly ikke typisk dåbskjole.... mere brudepige kjole. Men den har min datter haft på til sin navngivning. str. 80 vidst

Anmeld

27. december 2011

Mira0911

Zette skriver:

Jeg har en hvid kjole fra lilly ikke typisk dåbskjole.... mere brudepige kjole. Men den har min datter haft på til sin navngivning. str. 80 vidst

Har du billeder man kan se?

Anmeld

27. december 2011

smokin

Mira0911 skriver:

Har du billeder man kan se?

Selvfølgelig 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. december 2011

Mira0911

Zette skriver:

Selvfølgelig 

Hvor er den fin..
Hvad er prisen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.