Så har vi købt barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2011

NNL

Kruse90 skriver:

Vi har vognen til at stå her i stuen vi tror ikke det bringer uheld hehe. Hvad med jer?

Vores står oppe på bøneværelset på første sal. VI tror heller ikke på det For hvad gør man så med nr to?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

Koen.

Hvor er den fin

Anmeld

1. januar 2012

sofiell89

Fin barnevogn. Vi købte vores i fredags. Jeg havde forelsket mig i en barnevogn i ønskebørn, og fandt bagefter ud af at den var i en pakke med seng, lift, puslebord, badekar, madrasser, dyne osv. så det hele er købt. Dog er manden overtroisk, så barnevogn og lift står ude i butikken, den vil han først hente når jeg har født.. Jeg er ligeglad, men betyder det noget for ham, overlever jeg

Anmeld

2. januar 2012

NNL

tanja. skriver:

Hvor er den fin

Mange tak

Anmeld

2. januar 2012

NNL

sofiell89 skriver:

Fin barnevogn. Vi købte vores i fredags. Jeg havde forelsket mig i en barnevogn i ønskebørn, og fandt bagefter ud af at den var i en pakke med seng, lift, puslebord, badekar, madrasser, dyne osv. så det hele er købt. Dog er manden overtroisk, så barnevogn og lift står ude i butikken, den vil han først hente når jeg har født.. Jeg er ligeglad, men betyder det noget for ham, overlever jeg

Det lyder ikke dårligt med sådan en pakke! Så har man da det hele

Hvad er det så for en barnevogn, og hvad skulle I give for pakken (hvis man må spørge) ?

Anmeld

2. januar 2012

sofiell89

NNL skriver:

Det lyder ikke dårligt med sådan en pakke! Så har man da det hele

Hvad er det så for en barnevogn, og hvad skulle I give for pakken (hvis man må spørge) ?

Det er en Brio simo barnevogn, og vi gav 6599kr for pakken
http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/vogne-og-tilbe hoer/tilbehoers--og-startpakker/oenskeboern-premiu m-startpakke/c-23/c-184/p-2390

Anmeld

2. januar 2012

NNL

sofiell89 skriver:

Det er en Brio simo barnevogn, og vi gav 6599kr for pakken
http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/vogne-og-tilbe hoer/tilbehoers--og-startpakker/oenskeboern-premiu m-startpakke/c-23/c-184/p-2390

Det var også en flot vogn og nogle fine ting Og til billige penge - det er da alligevel noget den pakke er nedsat!

Vi kan bare ikke have andet end Odder's X-dream stel bagi vores ford fiesta. Vi købte den som demo bil i april, og blev enige om at det var billigere at købe en dyrere barnevogn som kan ligge i bagagerummet end at købe ny bil Desuden var jeg faldet pladask for zip modellen fra Odder med lynlås

Anmeld

2. januar 2012

sofiell89

NNL skriver:

Det var også en flot vogn og nogle fine ting Og til billige penge - det er da alligevel noget den pakke er nedsat!

Vi kan bare ikke have andet end Odder's X-dream stel bagi vores ford fiesta. Vi købte den som demo bil i april, og blev enige om at det var billigere at købe en dyrere barnevogn som kan ligge i bagagerummet end at købe ny bil Desuden var jeg faldet pladask for zip modellen fra Odder med lynlås

Pakken var meget nedsat, så frygtede den ville blive til fuld pris inden vi fik pengene fra vores forældre til den.. hehe.. Men vi nåede det Vi har ingen bil, så jeg ville bare have noget der var nemt og få med det offentlige, og som kunne klare lidt, da vi tit handler stort i bilka.. Det var mit eneste krav hehe.. Og synes bare den var så fin, da jeg så den i butikken.. Og ja mange af tingene er billige, men som vi siger herhjemme, så bruger vi bare pengene på noget andet til hende Tror heller ikke vi mangler noget efterhånden hehe.. Lidt tøj måske men det synes jeg at bedste+olde forældrene er gode til at købe hver gang vi ses, så vi behøver snart ikke mere
Du har ret, det er billigere at købe en dyrere barnevogn end en ny bil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.