Så har vi købt barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.852 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. december 2011

NNL

Vi faldt lige over udsalg i BabySam i dag Det resulterede i en Odder Zip på sort X-dream stel Liften købte vi også samt en tilbehørspakke med madrasser til lift og vogn, dyne og pude, sengetøj, lagner og tisseunderlag samt myggenet og regnslag. Knap 9.000 kr for det hele. Normalpris er knap 13.000 for den model med det samme tilbehør, så der var lige sparet 4.000 kr - ja tak

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

JH12

Ejj hvor er den altså bare fin..

Anmeld

28. december 2011

Camillee

Tillykke med vognen  Den er smadder lækker! 
meen vi beholder vores "gamle" vogn til lillepigen også (:

Uha ja udslag kan vi vidst alle lide

Anmeld

29. december 2011

viben

NNL skriver:

Vi faldt lige over udsalg i BabySam i dag Det resulterede i en Odder Zip på sort X-dream stel Liften købte vi også samt en tilbehørspakke med madrasser til lift og vogn, dyne og pude, sengetøj, lagner og tisseunderlag samt myggenet og regnslag. Knap 9.000 kr for det hele. Normalpris er knap 13.000 for den model med det samme tilbehør, så der var lige sparet 4.000 kr - ja tak

Nej hvor lækkert  Ved du hvor længe tilbuddet gælder? Vi skal nemlig også have investeret i en odder, og hvorfor ikke spare penge...

Anmeld

29. december 2011

Kruse90

Hej søøde
Hvor er den fiiin. Vi har også købt en Odder zip på x-stream stel.
Den er bare super lækker Glæder mig så meget til at den skal i brug hehe

Kram

Anmeld

29. december 2011

NNL

viben skriver:

Nej hvor lækkert  Ved du hvor længe tilbuddet gælder? Vi skal nemlig også have investeret i en odder, og hvorfor ikke spare penge...

Ja deres tilbud gælder til 31/12 men det er udstillingsmodellerne der er -20% på, så det er med at være hurtig tror jeg. Der var dog stadig nogen tilbage da vi købte i tirsdags

Anmeld

29. december 2011

NNL

Kruse90 skriver:

Hej søøde
Hvor er den fiiin. Vi har også købt en Odder zip på x-stream stel.
Den er bare super lækker Glæder mig så meget til at den skal i brug hehe

Kram

Tak søde Er også bare helt vild med zip modellen Og så synes jeg x-dream stellet er pænere end det almindelige, og desuden er det det eneste vi kan have i bilen Men smag og behag er jo forskellig... Hehe...

Har I vognen stående hjemme eller er I bange for det bringer uhend?

Anmeld

29. december 2011

viben

Okay, kan godt nok se at du bor i Jylland  Men kunne da være at vi alligevel skulle prøve, nu vi kun bor 5 min. fra babysam...

Anmeld

29. december 2011

NNL

viben skriver:

Okay, kan godt nok se at du bor i Jylland  Men kunne da være at vi alligevel skulle prøve, nu vi kun bor 5 min. fra babysam...

Det skulle gælde alle BabySam butikker med de 20% på udstillingsmodellerne, så det er da et forsøg værd Vi ringede først til to forskellige butikker og spurgte hvad de havde tilbage - vi har en times kørsel til dem begge. Her i byen er der kun en Ønskebørn, og de sælger ikke Odder... Så vi skulle afsted - spørgsmålet var bare hvilken retning

Anmeld

30. december 2011

Kruse90

NNL skriver:

Tak søde Er også bare helt vild med zip modellen Og så synes jeg x-dream stellet er pænere end det almindelige, og desuden er det det eneste vi kan have i bilen Men smag og behag er jo forskellig... Hehe...

Har I vognen stående hjemme eller er I bange for det bringer uhend?

Vi har vognen til at stå her i stuen vi tror ikke det bringer uheld hehe. Hvad med jer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.