skal jeg være nervøs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2009

SaNiNa

LotteN skriver:

jamen Sanne altså.. hvor er du dog bare uheldig... Jeg håber ikke det er noget alvorligt...
Hvornår skal du op og tjekkers så?

Er på vej ud af døren lige nu...
syntes osse det hele rammer mig men håber virkelig bare det er en blærebetændelse...

min jordemoder har så lige haft ringet for at hører hvordan jeg hvade et i dag hvor jeg så sagde jeg hvade ringet til fødeafdelingen da jeg var utryk... men hun var lige frem sød i dag....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2009

LotteN

Sanne skriver:

Er på vej ud af døren lige nu...
syntes osse det hele rammer mig men håber virkelig bare det er en blærebetændelse...

min jordemoder har så lige haft ringet for at hører hvordan jeg hvade et i dag hvor jeg så sagde jeg hvade ringet til fødeafdelingen da jeg var utryk... men hun var lige frem sød i dag....

det er da dejlgit hun i t mindste har tænkt på dig og ringede.... Som andre skriver, så hellere få et tjekket en gang for meget, end en gang for lidt...
Husk os når du kommer tilbage igen

Anmeld

3. marts 2009

SaNiNa

Så er jeg hjemme igen...
Der er en blærebetændelse men de kunne ikke ude lukke ver osse da jeg jo har haft nogle ver...

så skal holde mig helt i ro ind til mandag hvor jeg skal en tur derud igen...

altså hvor er det ikke let at være gravid, men er der vist heller ingen der har sagt det skulle være...

Anmeld

3. marts 2009

Diana...

Sanne skriver:

Så er jeg hjemme igen...
Der er en blærebetændelse men de kunne ikke ude lukke ver osse da jeg jo har haft nogle ver...

altså hvor er det ikke let at være gravid, men er der vist heller ingen der har sagt det skulle være...

Ihh hvor er det bare synd for dig, du er så uheldig. Men det er det hele ver når du ligge med din guldklump i armene. har du fået kønnet at vide endnu?

Anmeld

3. marts 2009

SaNiNa

Diana/Claus skriver:

Ihh hvor er det bare synd for dig, du er så uheldig. Men det er det hele ver når du ligge med din guldklump i armene. har du fået kønnet at vide endnu?

Syntes osse bare alt skal ramme mig...

Nej vi kender desværre ikke kønnet endnu men det gør vi helt sikkert Onsdag d, 18 efter kl 13.15 for der skal vi jo til 3d/4d scanning... og iiih hvor jeg dog bare glæder mig til at se den lille nu har vi jo ikke set den nogle uger, og det er bare underligt når vi jo lige har set den hveranden dag...

Går det godt med lille manden

Anmeld

3. marts 2009

Mathilde

Sanne skriver:

Så er jeg hjemme igen...

Altså Sanne... Jeg kan slet ikke forstå at du skal være så hårdt ramt af alting!
Jeg synes bare det er SÅ synd for dig.
En kæmpe krammer til dig sødeGod bedring og pas på dig selv og den lille bebs.

Anmeld

3. marts 2009

SaNiNa

Mathilde skriver:

Altså Sanne... Jeg kan slet ikke forstå at du skal være så hårdt ramt af alting!
Jeg synes bare det er SÅ synd for dig.
En kæmpe krammer til dig sødeGod bedring og pas på dig selv og den lille bebs.

Tak søde... har besluttet mig for jeg ikke forlader sofen før det hele går meget bedre...

men kan ikke helt finde ud af hvordan jeg skal kunne holde mig i ro når jeg jo holder mig i ro... syntes ikke rigtig jeg gør noget kæresten står jo for det hele jo jeg sidder på min flade og se tv og er på baby

Hvordan går det med den lille pige inde i maven?

Anmeld

3. marts 2009

Mathilde

Sanne skriver:

Tak søde... har besluttet mig for jeg ikke forlader sofen før det hele går meget bedre...

men kan ikke helt finde ud af hvordan jeg skal kunne holde mig i ro når jeg jo holder mig i ro... syntes ikke rigtig jeg gør noget kæresten står jo for det hele jo jeg sidder på min flade og se tv og er på baby

Hvordan går det med den lille pige inde i maven?

Ja det er da ikke nemt for dig at holde dig mere i ro end du allerede gør... Men du gør da helt sikkert det rigtige

Jeg har lige været ved jordemoder idag og alt er som det skal være. Hun vokser fint og jeg mærker hende hver dag flere gange om dagen. Frederik kan også sagtens mærke hende nu, så nu kan han være lidt mere med
Jeg fik dog bud på at slappe lidt mere af, da jeg har haft mens. smerter og smerter i lænden. Det skyldes at vi har flyttet i weekenden og jeg har slæbt fra morgen til aften og ikke sovet ret meget. Så jeg må lige tage den lidt med ro...

Anmeld

3. marts 2009

SaNiNa

Mathilde skriver:

Ja det er da ikke nemt for dig at holde dig mere i ro end du allerede gør... Men du gør da helt sikkert det rigtige

Jeg har lige været ved jordemoder idag og alt er som det skal være. Hun vokser fint og jeg mærker hende hver dag flere gange om dagen. Frederik kan også sagtens mærke hende nu, så nu kan han være lidt mere med
Jeg fik dog bud på at slappe lidt mere af, da jeg har haft mens. smerter og smerter i lænden. Det skyldes at vi har flyttet i weekenden og jeg har slæbt fra morgen til aften og ikke sovet ret meget. Så jeg må lige tage den lidt med ro...

iiih hvor er det dejligt at høre...
Ja Benjamin er osse helt vild efter at mærke dens spark... men jeg har det jo ikke så godt med at have noget henover maven så vi har lavet en aftale med at om morgen og aften når der er meget aktivitet så må der mærkes...

Jeg går helt i spåner når folk bare kommer hen og lægger deres hånd på min mave det kan jeg slet ikke have, men osse fordi jeg får det dårligt af trykket...

Er i så kommet helt på plads i huset... vi venter på svar om vi har fået det hus vi kiggede på i fredages og det håber vi jo vi har selvom der var rigtig mange om budet...

Anmeld

3. marts 2009

Mathilde

Sanne skriver:

iiih hvor er det dejligt at høre...
Ja Benjamin er osse helt vild efter at mærke dens spark... men jeg har det jo ikke så godt med at have noget henover maven så vi har lavet en aftale med at om morgen og aften når der er meget aktivitet så må der mærkes...

Jeg går helt i spåner når folk bare kommer hen og lægger deres hånd på min mave det kan jeg slet ikke have, men osse fordi jeg får det dårligt af trykket...

Er i så kommet helt på plads i huset... vi venter på svar om vi har fået det hus vi kiggede på i fredages og det håber vi jo vi har selvom der var rigtig mange om budet...

Det er da lidt træls at du har det sådan, men fint at i kan lave en aftale om hvor meget og hvornår der må mærkes.
Nogle folk tror altså også at man bare må mærke og røre uden at spørge...

Ja vi er kommet nogenlunde på plads, men vi har ingen skabe til tøj endnu, så det er bare i sorte sække. Det er umuligt at finde noget. Vi venter også på at få leveret køleskab og opvaskemaskine.
Uhh hvor bliver det spændende Hvornår får i svar?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.