skal jeg være nervøs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.205 visninger
24 svar
0 synes godt om
2. marts 2009

SaNiNa

Har her til morgen haft en underlig krampe følelse i maven... og det gør bare så ondt... men så holde det op lidt men kommer så igen?

nogen som ved hvad det kan være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2009

Mca<3

Sanne skriver:

Har her til morgen haft en underlig krampe følelse i maven... og det gør bare så ondt... men så holde det op lidt men kommer så igen?

Jeg ville nok ringe til jordemoderen ..
Veer føltes som kraftige menses smerter så ikke til at sige om det er det du har .. Ville under alle omstændigheder kontakte jordemoderen så der kan komme afklaring på det nu du har problemer i forevejen ,,

Anmeld

2. marts 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Jeg ville nok ringe til jordemoderen ..
Veer føltes som kraftige menses smerter så ikke til at sige om det er det du har .. Ville under alle omstændigheder kontakte jordemoderen så der kan komme afklaring på det nu du har problemer i forevejen ,,

Helt enig jeg ville os kontakte min jdm. heller en gang for meget end en gang for lidt.

Anmeld

2. marts 2009

SaNiNa

Tak piger...

Ringede til jordemoderen og hun ville ikke være noget lige pt da, det ikke var hele tiden... skal bare slappe af... men slapper jo af...

Så overvejer lidt at ringe til min egen læge da min jordemoder er "lidt" underlig hun sige det modsatte af hvad min egen læge har sagt til mig...

Sanne

Anmeld

2. marts 2009

KarinaIda

Sanne skriver:

Tak piger...

Ringede til jordemoderen og hun ville ikke være noget lige pt da, det ikke var hele tiden... skal bare slappe af... men slapper jo af...

Så overvejer lidt at ringe til min egen læge da min jordemoder er "lidt" underlig hun sige det modsatte af hvad min egen læge har sagt til mig...

Sanne

Ring til din læge, eller til fødegangen.. Det lyder bestemt ikke sundt det med de kramper...

Anmeld

2. marts 2009

Elizabeth Nuñez

Hey.
Jeg havde også en del kramper i min mave på et tidspunkt. Det kom og gik i starten, men til sidst blev det så slemt at jeg nærmest græd. Da jeg tog til læge viste det sig at jeg havde fået blærebetændelse (hvilket forresten overhvedet ikke er de symptomer jeg normalet har når jeg har fået blærebetændelse), og det skal jo væk i en fart når man er gravid. Så jeg var sygemeldt en hel uge. Tag hellere en tur til din læge.. bare for en sikkerhedsskyld.

Held og lykke med det, Elizabeth

Anmeld

2. marts 2009

Amelia<3

Jeg har også haft kræmper i maven, det var meget slemme kunne næsten ikke går, var så bange at jeg ville miste mit barn. Da det var weekend så ringede jeg til vagtlægen og der sagde de at jeg havde infektion og at jeg ikke måtte drikke noget mælk da det gjorde det værre...

Anmeld

2. marts 2009

mortil(nichlasogmathias)

Sanne skriver:

det havde jeg i uge 32 og der tog jeg på sygehuset... og jeg var gået i fødsel... men man er ikke i tvivl... det kan være at det er pluk veer... de kan også gøre meget ondt... men det er normalt... men kontakt en læge hvis det ikke er til at holde ud..

Anmeld

3. marts 2009

SaNiNa

Det føles bare ikke som de plukveer jeg har haft... men skal ud på fg i dag da de gerne lige vil have det tjekket op...

Anmeld

3. marts 2009

LotteN

Sanne skriver:

Det føles bare ikke som de plukveer jeg har haft... men skal ud på fg i dag da de gerne lige vil have det tjekket op...

jamen Sanne altså.. hvor er du dog bare uheldig... Jeg håber ikke det er noget alvorligt...
Hvornår skal du op og tjekkers så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.