åh hvor er det svært, og sikke en dum situation at stå i.
først vil jeg sige at selvfølgelig er du nervøs. alle frygter det tidspunkt hvor man skal aflevere sin lille guldklump til fremmede. det er virkelig noget der kan dele et moderhjerte i to. tit går det nu langt bedre end forventet, og barnet falder hurtigt til i sin nye hverdag. det er næsten altid langt hårdere for forældrene end for barnet.
men men men, i dit tilfælde kan jeg godt forstå du reagere, og flere ting undrer mig:
hvorfor skal indkøring pludselig kun tage 1 enkelt uge. 2 uger er helt normalt, og især hvis dit barn er ekstra følsomt.
trappe uden afskærmning
jeg ku slet ikke blive godkendt uden. tror du ikke hun har noget hun kan sætte for, men at de børn hun har bare ikke går derop? så kan hun nemlig skærme den så snart der starter et nyt barn, som ikke "kender reglerne"
har aldrig hørt om dagplejere der forlangte specielle mærker i sko og andet udstyr. hun kan be dig sørge for specielle ting, men ikke styre mærker og andet. kan det ske at du har misforstået hende?
alt i alt ville jeg give hende en fair chance, men gik det ikke så ville jeg klart overveje en anden.
mange
Lone
Anmeld