Ja jeg ved ikke om jeg er sippet, men har ikke selv mange krav, og alligevel er jeg begyndt at være mere end nærvøs for opstarten. Vores søn er sensitiv da han er præmature, og den tilsynsførende lovede ved mødet, at der ville blive taget hensyn, og længere indkøring osv osv. efter hun var gået, vendte det, og indkøring skulle nu tage maks en uge, frem for min 2 uger. Har måtte anskaffe specielle ting som hun krævede, bla en bestemt slags handsker, noget tøj, og støvler/sko, selvom vores søn ikke kan gå endnu, han vil være 11 mdr når han starter. Hun snakker ikke ordentlig dansk, og er på ingen måde racistisk eller så dette som prblem hvis jeg bare kunne forstå hvad hun snakkede om. Hun har så meget accent, at jeg virkelig skal anstrenge mig for at forstå hvad hun siger, og frygter det kan blive problem, ikke kun for min søn, men også for mig. Der var pludselig en masse krav, og frygter allerede nu dårligt samarbejde. Mit problem er, at skal jeg have en anden DP vil de ligge så langt væk, jeg ikke kan gå derhen, og derfor være afhængig af bilen hver dag. Tænker om jeg skal vre "MOR" og slå hårdt igennem, og slå fast jeg selv bestemmer hvad for tøj og div min søn skal have, eller bare føje, vil ikke spendere tonsvis af penge, fordi hun mener det lige er lidt mere praktisk med en anden slags sko eller lignende, når det han i forvejen har, er fint og har virket fint for os.
Hvad ville i gøre, få en anden, undersøge VS istedet, se tiden an eller????
Håber i har nogle gode råd, er under 2 uger til han starter, og frygter det allerede
Anmeld