Hva syntes i om dette navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2012

hende-nanna

Jeg vil give dig ret i at Malou og Melanie er flotte sammen. Dertil skal det siges, at hvis din oldemor har betydet noget for dig, så synes jeg helt sikkert du skal føre navnet videre - det har jeg også selv tænkt mig at gøre.

Til sidst er sammensætningen Me-Ma nem at udtale, så jeg siger bare: Go for it! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

LenaJohansen

nannafrederiksen skriver:

Jeg vil give dig ret i at Malou og Melanie er flotte sammen. Dertil skal det siges, at hvis din oldemor har betydet noget for dig, så synes jeg helt sikkert du skal føre navnet videre - det har jeg også selv tænkt mig at gøre.

Til sidst er sammensætningen Me-Ma nem at udtale, så jeg siger bare: Go for it! 

Tak Men hun skal  jo så kun kaldes Melanie  Syntes bare hun skal have noget fra min oldemor. 

Anmeld

2. januar 2012

SussieThyssen

LenaJohansen skriver:

Navne er valgt..   Melanie Margrethe

Melanie fordi jeg simpelthen bare elsker det navn og især sammen med min anden datter, som hedder Malou.

Margrethe fordi min elskede oldemor hedder det.. Og syntes navnet skal føres videre..

Men vil da bare lige høre hva jeres meninger er 

Jeg har stemt "Andet"

Jeg vil hverken sige jeg hader det eller synes det er flot..men det kan da gå.
Lidt vel voluminøst efter min smag, men...det kan da gå.
Jeg er ikke vild med nogen af navnene, men som sagt, jeg afviser dem ikke.

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. januar 2012

Chalala85

Jeg kan godt lide navnene hver for sig, men ikke sammen. Et gammelt dansk navn og et amerikansk navn synes jeg ikke rigtig klinger.

MEN, hvis du elsker navenen sammen og de betyder noget for dig, så synes jeg endelig du skal gøre det

Anmeld

2. januar 2012

LenaJohansen

Chalala85 skriver:

Jeg kan godt lide navnene hver for sig, men ikke sammen. Et gammelt dansk navn og et amerikansk navn synes jeg ikke rigtig klinger.

MEN, hvis du elsker navenen sammen og de betyder noget for dig, så synes jeg endelig du skal gøre det

Hun skal kun kaldes Melanie, Margrethe er bare et mellemnavn

Anmeld

2. januar 2012

DK

Melanie 

Margrethe

Anmeld

2. januar 2012

bybaby

hedder selv margrethe til mellemnavn efter både min bedstemor og mormor får jeg nogensinde en pige skal hun osse hedde det

synes det er pænt sammen

Anmeld

2. januar 2012

LenaJohansen

bybaby skriver:

hedder selv margrethe til mellemnavn efter både min bedstemor og mormor får jeg nogensinde en pige skal hun osse hedde det

synes det er pænt sammen

Hvor er det dejligt at høre 

Anmeld

2. januar 2012

Sara.

Har stemt andet fordi jeg hverken hader eller elsker navnet Men heldigvis for det, tænk hvis alle elskede de navne jeg har valgt til mine børn så ville alle rende rundt og hedde det, det ville være kedeligt!

Margrethe synes jeg er rigtig smukt
Melanie ved jeg ikke helt hvad jeg synes om

Anmeld

2. januar 2012

Chalala85

LenaJohansen skriver:

Hun skal kun kaldes Melanie, Margrethe er bare et mellemnavn

Så synes jeg slet ikke der er nogen problemer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.