Hva syntes i om dette navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hva syntes i

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.935 visninger
32 svar
0 synes godt om
27. december 2011

LenaJohansen

Navne er valgt..   Melanie Margrethe

Melanie fordi jeg simpelthen bare elsker det navn og især sammen med min anden datter, som hedder Malou.

Margrethe fordi min elskede oldemor hedder det.. Og syntes navnet skal føres videre..

Men vil da bare lige høre hva jeres meninger er 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

M (:

Jeg synes da helt sikkert det er det navn du skal vælge, når du nu elsker Melanie..

Jeg er ikke selv vild med navnet Margrete, men når der ligger en historie og kærlighed bag navnet synes jeg det er det perfekte mellemnavn til din kommende datter (:

Anmeld

27. december 2011

LenaJohansen

M (: skriver:

Jeg synes da helt sikkert det er det navn du skal vælge, når du nu elsker Melanie..

Jeg er ikke selv vild med navnet Margrete, men når der ligger en historie og kærlighed bag navnet synes jeg det er det perfekte mellemnavn til din kommende datter (:

Tak det er jo os sådan jeg har det, jeg er da ikke forelsket i navnet Margrethe, men min oldemor betyder bare så meget for mig

Anmeld

27. december 2011

FrkZier

LenaJohansen skriver:

Melanie fordi jeg simpelthen bare elsker det navn og især sammen med min anden datter, som hedder Malou.

Margrethe fordi min elskede oldemor hedder det.. Og syntes navnet skal føres videre..

kan rigtig godt lide navnet Melanie.. men ikke Magrethe, men når det et navn der betyder noget for dig er det vel ikke et så svært valg - så det jo sådan det skal være

Anmeld

27. december 2011

FrkT

Jeg har stemt at jeg hader det. Hader ikke navnet Melanie, men synes bare SLET SLET IKKE man kan sætte et engelsk fornavn sammen med et så gammel dansk mellemnavn.... det passer i min verden overhovedet ikke sammen!

Så hvis det var mig ville jeg enten droppe Margrethe (som i forvejen er et af mine hadenavne) helt, og så bare kalde hende Melanie. Eller også ville jeg droppe Melanie og så i stedet sætte et gammeldags dansk navn sammen med Margrethe - fx Astrid, Ella, Sigrid, Agnes, Marie mm....

Anmeld

27. december 2011

Pige2009

LenaJohansen skriver:

Margrethe synes jeg er smukt

Melanie derimod synes jeg er

Anmeld

27. december 2011

FrkLarsen

LenaJohansen skriver:

Jeg kan godt li det, jeg synes at det ligger rigtig godt på tungen! 

Jeg ville dog aldrig kalde mine egne børn Margrethe, men Melanie er sødt 

Anmeld

27. december 2011

S.Maria

Melanie er okay, men Margrethe brydes jeg mig slet ikke om. Det er for gammeldags i mine øjne og ligger ikke godt på tungen 

Anmeld

27. december 2011

Benjamins'mor

Det er et pænt navn.

Anmeld

27. december 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg bryder mig ikke om Melanie og synes slet ikke, de to navne passer samen - kan ikke lide blandingen af et engelsk og et dansk navn. Jeg ville beholde Margrethe som mellemnavn og finde et godt, dansk navn at sætte det sammen med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.