Er det fostervand? uge 41..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2011

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

nej det er der ikke mange der ved..

krydser for at det snart går i gang af sig selv, så du ikke skal ind og sættes igang så..

Nej, det er godt man har baby.dk  Man bliver altså klogere oftest!! Men fik lige talt med FG, og skal gå med bind i to timer, ringe derind og så aftaler Vi derefter.. For hun spurgte også om jeg ikke havde fået løsnet hinder (det lød vidst sådan udfra mine "symptomer" så må jeg se hva der skal ske om en tines tid :-) men MANGE TAK for hjælpen! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Det lyder som om, det er fostervand der siver Ring ud på FG og få en tid

Det håber jeg søreme! Vi er neget klar til at at er det!! har aftalt med FG at jeg ringer derud om en time, så har jeg haft bind på timer - så skal de nok have en beskrivelse af det hehe.. 

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

jeg havde nok også kontaktet FG, så du lige kunne blive tjekket der må jo kun gå X antal timer fra når der er gået hul på vandet og til baby skal være ude

Har talt ned dem, så skal ringe igen om en time når jeg har gået med bind på i to timer! Vi krydser alt herhjemme for at Vi snart møder vores bebse! 

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Min fødsel startede 41+1 ved at den yderste hinde gik, og det var som du beskriver det :-) så det kan sagtens ske der sker mere lige om lidt. Held og lykke!

Det er sød musik i mine ører :-) det kan jo meget godt passe med de stride veer jeg havde i morges, at kroppen er godt igang.. Uha, nu må jeg se  Håber da snart at møde den lille pg længe ventet baby!

Anmeld

27. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Det håber jeg søreme! Vi er neget klar til at at er det!! har aftalt med FG at jeg ringer derud om en time, så har jeg haft bind på timer - så skal de nok have en beskrivelse af det hehe.. 

Super

Anmeld

27. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Det er sød musik i mine ører :-) det kan jo meget godt passe med de stride veer jeg havde i morges, at kroppen er godt igang.. Uha, nu må jeg se  Håber da snart at møde den lille pg længe ventet baby!

Er der nyt?

Anmeld

28. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Er der nyt?

Ja, igår eftermiddags da jeg ringede ud som aftalt, synes jordemoderen ikke at det lød vådt nok i bindet.. 

Men, om aften lækkede der det der svare til en halv-hel deciliter rent klart vand ud af mig og lige i trussen.. Mystisk.. Så Vi kom ud på FG, blev undersøgt og fik afvide at det nok var fodtervand så vi sku komme igen her til morgen og sættes igang med.. Men, alligvel blev de i tvivl da det var så lidt vand, så hun talte med en mere erfaren jm, som konkluderede at det bare var en lille hul på hinden.. Men så er der yderligere lækket to tåre i nat a samme str som igår - så nu er vi tilbage på FG og afventer nu en ny undersøgelse.. Meget forvirrende og mange informationer..  

Anmeld

28. december 2011

twinboys

weeeeeee snart er du moar....

Anmeld

28. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Ja, igår eftermiddags da jeg ringede ud som aftalt, synes jordemoderen ikke at det lød vådt nok i bindet.. 

Men, om aften lækkede der det der svare til en halv-hel deciliter rent klart vand ud af mig og lige i trussen.. Mystisk.. Så Vi kom ud på FG, blev undersøgt og fik afvide at det nok var fodtervand så vi sku komme igen her til morgen og sættes igang med.. Men, alligvel blev de i tvivl da det var så lidt vand, så hun talte med en mere erfaren jm, som konkluderede at det bare var en lille hul på hinden.. Men så er der yderligere lækket to tåre i nat a samme str som igår - så nu er vi tilbage på FG og afventer nu en ny undersøgelse.. Meget forvirrende og mange informationer..  

Det bliver spændende, hvad de siger så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.