Er det fostervand? uge 41..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.401 visninger
18 svar
0 synes godt om
27. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg har brug for lidt hjælp/vejledning..

Jeg er i 41. uge, jeg har gået med veer on/off i fire dage, og jeg ved fra sidste JM besøg at jeg næsten ingen livmoderhals har igen og er begyndt at åbne mig (havde sidste JM besøg i sidste uge) ...

Slimproppen er gået over to gange, tidligere i graviditeten og i weekenden..

Og henover natten har jeg haft meget vandligt, klart udflåd.. Jeg havde uregelmæssige men strenge veer i morges mellem 5-8... Men hvordan filan ved jeg det er fostervand eller 'bare' vandligt udflåd?

Mine trusser var mere end fugtige i morges, de var nærmere våde.. Og det er HELT klartpå trusseindlægget, men det er meget lidt..

Hvad ka det være? Og skal man ringe til FG eller?

Jeg er blevet sådan lidt afslappet i forhold til hvad der foregår, da min krop har snydt mig over længere tid, men jeg ved jo også at det er tæt på idet at jeg faktisk bare venter på veer..

God dag til Jer, og på forhånd tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Anonym trådstarter

altså, farven på trusseindlægget er helt klart.. Men det er mere flåd agtigt i konsistensen, men alligevel meget mere vandligt end almindeligt udflåd.. Meget meget svært at forklare

Anmeld

27. december 2011

An&Jo

tag et bind på, altså ikke bare et trusseindlæg men et bind.. vent en time, ogtjek så bindet, hvis det er helt vådt og tungt, så er vandet gået, og ellers så er det højst sandsynligt bare den yderste hinde der er gået, men det er jo også en start..

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

tag et bind på, altså ikke bare et trusseindlæg men et bind.. vent en time, ogtjek så bindet, hvis det er helt vådt og tungt, så er vandet gået, og ellers så er det højst sandsynligt bare den yderste hinde der er gået, men det er jo også en start..

Så meget er det slet ikke, at det bliver vådt på en time.. Så er det bare fugtigt.. Men efter timer, er det nærmere vådt.. Men ikke gennemblødt..  Hvis man ka sige sådan.. Men hvad betyder det at den yderste hinde er gået? Slimproppen er gået ret meget, sammen med tegnblødning i weekenden, der var ingen tvivl   Og så var der intet igår, og idag er det så gennemsigtigt og vandligt.. Men det ville ikke blive vådt på en time, dog ikke

Anmeld

27. december 2011

An&Jo

Anonym skriver:

Så meget er det slet ikke, at det bliver vådt på en time.. Så er det bare fugtigt.. Men efter timer, er det nærmere vådt.. Men ikke gennemblødt..  Hvis man ka sige sådan.. Men hvad betyder det at den yderste hinde er gået? Slimproppen er gået ret meget, sammen med tegnblødning i weekenden, der var ingen tvivl   Og så var der intet igår, og idag er det så gennemsigtigt og vandligt.. Men det ville ikke blive vådt på en time, dog ikke

der er to hinder ind til vandet, en ydre og en indre, og i dit tilfælde er det nok den ydre der er sprunget..

men det kan også bare være udflåd når det ikke er mere..

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

der er to hinder ind til vandet, en ydre og en indre, og i dit tilfælde er det nok den ydre der er sprunget..

men det kan også bare være udflåd når det ikke er mere..

Det vidste jeg slet ikke at der var to hinder

Så må det være den, for det er slet ikke som udflåd som jeg ellers har døjet meget med under graviditeten.. Men det er jo også op over og alle tegn til fødsel er der, så jeg håber det er indenfor et par dage Tak for din hjælp

Anmeld

27. december 2011

An&Jo

Anonym skriver:

Så må det være den, for det er slet ikke som udflåd som jeg ellers har døjet meget med under graviditeten.. Men det er jo også op over og alle tegn til fødsel er der, så jeg håber det er indenfor et par dage Tak for din hjælp

nej det er der ikke mange der ved..

krydser for at det snart går i gang af sig selv, så du ikke skal ind og sættes igang så..

Anmeld

27. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg er i 41. uge, jeg har gået med veer on/off i fire dage, og jeg ved fra sidste JM besøg at jeg næsten ingen livmoderhals har igen og er begyndt at åbne mig (havde sidste JM besøg i sidste uge) ...

Og henover natten har jeg haft meget vandligt, klart udflåd.. Jeg havde uregelmæssige men strenge veer i morges mellem 5-8... Men hvordan filan ved jeg det er fostervand eller 'bare' vandligt udflåd?

Mine trusser var mere end fugtige i morges, de var nærmere våde.. Og det er HELT klartpå trusseindlægget, men det er meget lidt..

Jeg er blevet sådan lidt afslappet i forhold til hvad der foregår, da min krop har snydt mig over længere tid, men jeg ved jo også at det er tæt på idet at jeg faktisk bare venter på veer..

Det lyder som om, det er fostervand der siver Ring ud på FG og få en tid

Anmeld

27. december 2011

MissTas

Anonym skriver:

jeg havde nok også kontaktet FG, så du lige kunne blive tjekket der må jo kun gå X antal timer fra når der er gået hul på vandet og til baby skal være ude

Anmeld

27. december 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Min fødsel startede 41+1 ved at den yderste hinde gik, og det var som du beskriver det :-) så det kan sagtens ske der sker mere lige om lidt. Held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.