Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chalala85 skriver: Kan godt være du har ret... puha det er svært
Kan godt være du har ret... puha det er svært
Hehe, som sagt 4, 1 eller 5
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StephanieJ skriver: Den blå er ikke meget nedringet, og en lang kjole er super flot på en gravid mave!Og farven!!!! Ja hvorfor være sort og grå, når du kan vælge kjolen i BLÅ Haha!
Den blå er ikke meget nedringet, og en lang kjole er super flot på en gravid mave!Og farven!!!! Ja hvorfor være sort og grå, når du kan vælge kjolen i BLÅ Haha!
Jeg tænker også at lidt farve ikke skader.. og jeg går med guldsmykker så de passer jo også til den blå farve
Den første og den sidste
Chalala85 skriver: Jeg tænker også at lidt farve ikke skader.. og jeg går med guldsmykker så de passer jo også til den blå farve
Præcis! Du kan godt fornemme min ivrighed ikke
StephanieJ skriver: Præcis! Du kan godt fornemme min ivrighed ikke
Joooo hehe jeg vil sige at blå muligvis lige er din ynglingsfarve eller tæt på hihi
Chalala85 skriver: Tror du ? hvorfor?
Tror du ? hvorfor?
LouiseVous skriver: Fordi de er lange, og via der kommer mave på tror jeg den vil tage for meget a stoffet foran. Men skal jeg da self ikk spille klog i Men ku også godt li nr 4 pga den ser så nytårs argtig ud..
Fordi de er lange, og via der kommer mave på tror jeg den vil tage for meget a stoffet foran. Men skal jeg da self ikk spille klog i Men ku også godt li nr 4 pga den ser så nytårs argtig ud..
hehe ja okay.. må vidst lige kigge det godt igennem
Chalala85 skriver: Joooo hehe jeg vil sige at blå muligvis lige er din ynglingsfarve eller tæt på hihi
Har ikke nogen yndlingsfarve faktisk. Men jo, den blå der er SUPER smuk - og især til en gravid istedet for kedelige farver
Chalala85 skriver: hehe ja okay.. må vidst lige kigge det godt igennem
LouiseVous skriver: Håbr du finder en så du ligner en drøm til nytår , med sådan en strut mave
Håbr du finder en så du ligner en drøm til nytår , med sådan en strut mave
Jeg satser på det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128