Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
StephanieJ skriver: Then DO IT Der kræves billed!!
Then DO IT
Der kræves billed!!
Hvis det bliver den.. eller ligemeget hvilken så loover jeg der kommer et billede
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chalala85 skriver: Hvis det bliver den.. eller ligemeget hvilken så loover jeg der kommer et billede
Wuhuuuuu
Camulla skriver: Ej, jeg er helt vild med nr. 4! Og så til 149 kr??!! Den vil jeg gerne have, forstår bare ikke at det er en onesize?? Passer str. 36-40 står der? Hmm...
Ej, jeg er helt vild med nr. 4! Og så til 149 kr??!!
Den vil jeg gerne have, forstår bare ikke at det er en onesize?? Passer str. 36-40 står der? Hmm...
Det er sindssygt billigt.. er bare nervøs for om den bliver for kort når maven kommer indenunder
StephanieJ skriver: Haha, sjovt så enige vi er ligenu. Har også lige skrevet det med billed
Haha, sjovt så enige vi er ligenu.
Har også lige skrevet det med billed
Haha, hvis man beder om råd til valg af kjole, må der da også komme billeder - vi er jo slet ikke spor nysgerrige herinde på baby.dk..
M (: skriver: Haha, hvis man beder om råd til valg af kjole, må der da også komme billeder - vi er jo slet ikke spor nysgerrige herinde på baby.dk..
haah og heldigvis for vi er det herinde
LouiseVous skriver: naaarh. Synes den ville være den bedste a dem, da de lange vil sidde forkert på en gravid mave
naaarh. Synes den ville være den bedste a dem, da de lange vil sidde forkert på en gravid mave
Tror du ? hvorfor?
FrkT skriver: Hehe tja.... men synes du skal gå langt udenom den blå og den helt korte.... den blå synes jeg ikke passer til en gravid og er meget nedringet, og den korte synes jeg er for kort - især til en gravid...
Hehe tja.... men synes du skal gå langt udenom den blå og den helt korte.... den blå synes jeg ikke passer til en gravid og er meget nedringet, og den korte synes jeg er for kort - især til en gravid...
Kan godt være du har ret... puha det er svært
Chalala85 skriver: Kan godt være du har ret... puha det er svært
Den blå er ikke meget nedringet, og en lang kjole er super flot på en gravid mave!Og farven!!!! Ja hvorfor være sort og grå, når du kan vælge kjolen i BLÅ Haha!
Nysgerrige???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128