Isabella 1 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

Sakris

businesstigger skriver:

Lyder som en god plan. Jeg synes også det er megetrart at der er nogle år i mellem vores drenge. 

Håber der snart et et job til dig. Hvordan er jobmarkedet hos dig? Jeg søger selv og hver job er der mellem 200-400 ansøgere så det er en hård kamp!

Jeg har lige fået lov at tage et 3D og renderingskursus i 6 ugers selvvalgt. Så har kun fået sendt 4 uopfordrede ansøgninger ud. Jeg synes egentlig ikke lige der er nogle opslag på det jeg helst vil lave. Så er lidt spændt på at se om jeg må gå i en anden retning. Puha, det er sgu svært når det er det første rigtige job man skal ud og søge. 

Trøster mig med at de fleste fra min årgang er i job nu. Orker sgu ikke rigtigt denne jobsøgningskonkurrence. Jeg søger stort set kun uopfordret i firmaer, som jeg virkelig gerne vil arbejde i indtil videre. Så må vi se hvis jeg får afslag fra alle stederne. 

Tror også det er en god plan. Der er 3 år mellem min kæreste og hans søster og 4 år mellem mine to søskende. Og selvom de ikke er samme køn, synes jeg det ser ud til at have fungeret fint.

Er du i aktivering eller stadig i ledighedsperiode 1?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

businesstigger

Sakris skriver:

Jeg har lige fået lov at tage et 3D og renderingskursus i 6 ugers selvvalgt. Så har kun fået sendt 4 uopfordrede ansøgninger ud. Jeg synes egentlig ikke lige der er nogle opslag på det jeg helst vil lave. Så er lidt spændt på at se om jeg må gå i en anden retning. Puha, det er sgu svært når det er det første rigtige job man skal ud og søge. 

Trøster mig med at de fleste fra min årgang er i job nu. Orker sgu ikke rigtigt denne jobsøgningskonkurrence. Jeg søger stort set kun uopfordret i firmaer, som jeg virkelig gerne vil arbejde i indtil videre. Så må vi se hvis jeg får afslag fra alle stederne. 

Tror også det er en god plan. Der er 3 år mellem min kæreste og hans søster og 4 år mellem mine to søskende. Og selvom de ikke er samme køn, synes jeg det ser ud til at have fungeret fint.

Er du i aktivering eller stadig i ledighedsperiode 1?

Det lyder da godt med kurset. Jeg skal selv på et tilsvarende kursus bare i dynamiske webløsninger - så basalt set at lave apps og opsætning af hjemmesider. Vi må krydse fingre for at der snart dumper et job ind til os hver. 

Anmeld

6. januar 2012

Sakris

businesstigger skriver:

Det lyder da godt med kurset. Jeg skal selv på et tilsvarende kursus bare i dynamiske webløsninger - så basalt set at lave apps og opsætning af hjemmesider. Vi må krydse fingre for at der snart dumper et job ind til os hver. 

Ja det kunne være skønt

Jamen så held og lykke med dit kursus også!

Anmeld

6. januar 2012

Sakris

businesstigger skriver:

og hvis du falder over noget i min branche må du godt give et fløjt Jeg er jo flyttet til sjælland igen, så søger i kbh.

Anmeld

7. januar 2012

businesstigger

Sakris skriver:

og hvis du falder over noget i min branche må du godt give et fløjt Jeg er jo flyttet til sjælland igen, så søger i kbh.

Ja? Hvor er I flyttet hen?

Anmeld

7. januar 2012

Sakris

businesstigger skriver:

Ja? Hvor er I flyttet hen?

Helsingør.

Så søger i Allerød, Hillerød, langs Kystbanen, i Kbh og Frederiksberg. Ihvertfald indtil videre. Vi flytter om et år. Så der rykker vi tættere på det sted hvor jeg forhåbentlig er i job. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.