businesstigger skriver:
Lyder som en god plan. Jeg synes også det er megetrart at der er nogle år i mellem vores drenge.
Håber der snart et et job til dig. Hvordan er jobmarkedet hos dig? Jeg søger selv og hver job er der mellem 200-400 ansøgere så det er en hård kamp!
Jeg har lige fået lov at tage et 3D og renderingskursus i 6 ugers selvvalgt. Så har kun fået sendt 4 uopfordrede ansøgninger ud. Jeg synes egentlig ikke lige der er nogle opslag på det jeg helst vil lave. Så er lidt spændt på at se om jeg må gå i en anden retning. Puha, det er sgu svært når det er det første rigtige job man skal ud og søge.
Trøster mig med at de fleste fra min årgang er i job nu. Orker sgu ikke rigtigt denne jobsøgningskonkurrence. Jeg søger stort set kun uopfordret i firmaer, som jeg virkelig gerne vil arbejde i indtil videre. Så må vi se hvis jeg får afslag fra alle stederne.
Tror også det er en god plan. Der er 3 år mellem min kæreste og hans søster og 4 år mellem mine to søskende. Og selvom de ikke er samme køn, synes jeg det ser ud til at have fungeret fint.
Er du i aktivering eller stadig i ledighedsperiode 1?
Anmeld