Isabella 1 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.900 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. december 2011

Sakris

Ja så blev det Isabellas tur til at blive 1 år. Vi har haft en rigtig god dag med kombineret julefrokost/fødselsdag. Fik lavet en rigtig fin kage og hun fik en masse fine gaver både til jul og fødselsdag! (ingen var slået sammen). Hun har bare været den gladeste og skønneste pige igennem alle dagene, og sov d. 25. til kl 10 og idag til kl. 8:45. Hun synes gaver er for fede, især båndet og papiret. Så det har virkelig bare været nogle fantastiske dage.

Lige nogle billeder:-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

Maja_4000

Tillykke med hende !!
Hun er bare så skøn Og sikke en flot kage du har lavet !!
Kan hun gå ? :b

Anmeld

28. december 2011

Sakris

Tillykke med hende !!
Hun er bare så skøn Og sikke en flot kage du har lavet !!
Kan hun gå ? :b

Tak 

Var ihvertfald også stolt. Og Isabella var bare så dygtig til at klare det! 

Anmeld

29. december 2011

Mor Christa

Hold da op, hun sov længe ;P Det kan Victor slet ikke!
det lyder til I har haft en rigtig skøn dag Det var da dejligt!
Sikke sød hun er på de billeder altså...

STORT tillykke med din lille pige.  

Anmeld

5. januar 2012

Sakris

MissChrista skriver:

Hold da op, hun sov længe ;P Det kan Victor slet ikke!
det lyder til I har haft en rigtig skøn dag Det var da dejligt!
Sikke sød hun er på de billeder altså...

STORT tillykke med din lille pige.  

Mange tak

Vi havde en fantastisk dag, og på søndag holder vi fødselsdag med min familie Det glæder jeg mig til. Det bliver stille og roligt :-)

Var også selv overrasket og stolt over de sovetider! Det er første gang hun har sovet så længe. Så et velvalgt tidspunkt!

Anmeld

5. januar 2012

businesstigger

Dejlige billeder. Hvor er det vildt at der er gået et år. Stort tillykke med hende!

Anmeld

5. januar 2012

Sakris

businesstigger skriver:

Dejlige billeder. Hvor er det vildt at der er gået et år. Stort tillykke med hende!

Ja det er altså vildt! Hvor er vores babyer lige blevet af? Er nået til det punkt, at jeg bliver skruk når jeg ser en baby Ret irriterende, når vi "efter planen" først vil have en mere om 3 års tid!

Anmeld

6. januar 2012

businesstigger

Sakris skriver:

Ja det er altså vildt! Hvor er vores babyer lige blevet af? Er nået til det punkt, at jeg bliver skruk når jeg ser en baby Ret irriterende, når vi "efter planen" først vil have en mere om 3 års tid!

Hehehe ja det bliver lange 3 år hvis du allerede er skruk nu 

Anmeld

6. januar 2012

Sakris

businesstigger skriver:

Hehehe ja det bliver lange 3 år hvis du allerede er skruk nu 

Hehe ja. Men vil jo så gerne ud og gøre karriere også, og have en lejlighed med et børneværelse. Så vi må nok lige holde os til planen, og håbe der dumper et job ned til mig snart. 

Anmeld

6. januar 2012

businesstigger

Sakris skriver:

Hehe ja. Men vil jo så gerne ud og gøre karriere også, og have en lejlighed med et børneværelse. Så vi må nok lige holde os til planen, og håbe der dumper et job ned til mig snart. 

Lyder som en god plan. Jeg synes også det er megetrart at der er nogle år i mellem vores drenge. 

Håber der snart et et job til dig. Hvordan er jobmarkedet hos dig? Jeg søger selv og hver job er der mellem 200-400 ansøgere så det er en hård kamp!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.