Se lige min vugge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Den er godt nok velholdt. Hold op den er lækker.
Jeg elsker traditioner, og gamle unikke ting. Så kan fuldt ud godt følge dig mht manden og udsmidningen..

Jeg ville så gerne selv ha haft en vugge, men desværre er det kun dåbskjolen som går videre i vores fam, og den er fra min fars side.
Efter hver dåb, broderes der barnets navn og fødselsdato på. Jeg har så starter ny 'gren' på den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

Camulla

LouiseVous skriver:

Den er godt nok velholdt. Hold op den er lækker.
Jeg elsker traditioner, og gamle unikke ting. Så kan fuldt ud godt følge dig mht manden og udsmidningen..

Jeg ville så gerne selv ha haft en vugge, men desværre er det kun dåbskjolen som går videre i vores fam, og den er fra min fars side.
Efter hver dåb, broderes der barnets navn og fødselsdato på. Jeg har så starter ny 'gren' på den

Ihh, tusind tak  

Ja, vi har også en dåbskjole der er gået i arv, den er bare så lille, så børnene her i familien (som i øvrigt er rigtig store ved fødslen) skal bare skynde sig at blive døbt, hvis de skal kunne være i den. Min søn var kun 2 måneder da han blev døbt og det kneb med at få ham i den  

Hvor hyggeligt at der bliver broderet navn i, kan jeg ikke huske om der bliver i vores. Men i bunden af vuggen står der navn og fødselsdato - tror min farmor har skrevet det med neglelak???? Ha ha! Det skal jeg også have skrevet videre på. Skal jeg mon også skrive det med neglelak??  

Anmeld

26. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Camulla skriver:

Ihh, tusind tak  

Ja, vi har også en dåbskjole der er gået i arv, den er bare så lille, så børnene her i familien (som i øvrigt er rigtig store ved fødslen) skal bare skynde sig at blive døbt, hvis de skal kunne være i den. Min søn var kun 2 måneder da han blev døbt og det kneb med at få ham i den  

Hvor hyggeligt at der bliver broderet navn i, kan jeg ikke huske om der bliver i vores. Men i bunden af vuggen står der navn og fødselsdato - tror min farmor har skrevet det med neglelak???? Ha ha! Det skal jeg også have skrevet videre på. Skal jeg mon også skrive det med neglelak??  

Uhh, tidlig barnedåb- det lige mig smiler

Ejh hvor hyggeligt, ja selvf ska du da skrive videre med neglelak, og gerne samme skrifttype. Og farve, hvis det er skiftevis. Det er det nemlig på vores dåbskjole, piger lyserød og lyseblå til drengene.

Anmeld

26. december 2011

Camulla

LouiseVous skriver:

Uhh, tidlig barnedåb- det lige mig smiler

Ejh hvor hyggeligt, ja selvf ska du da skrive videre med neglelak, og gerne samme skrifttype. Og farve, hvis det er skiftevis. Det er det nemlig på vores dåbskjole, piger lyserød og lyseblå til drengene.

Det hele er med rød Egentlig mærkeligt...

Anmeld

26. december 2011

Pige2009

come2 skriver:

Den er super flot

Mange tak

Anmeld

26. december 2011

Pige2009

Camulla skriver:

Den er bare rigtig fin! Den ser jo helt ny ud... Min kunne virkelig også trænge til en kærlig hånd - det der kurveflet er gået op flere steder  

Mange tak Fat mod! Det kan ordnes Tag den til en af dem, der laver pileflet. Den vil garanteret blive så god som ny 

Min moster syede også stof fra Gaia og Ko. til vores vugge.

Anmeld

26. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Camulla skriver:

Det hele er med rød Egentlig mærkeligt...

Så ska du da bare finde en ala rød og skrive med..
Ja lidt underligt, synes ellers man tit høre den der med forskel på farverne.

Anmeld

27. december 2011

Miss P

Jeg syntes det er fantastisk.. & historien i den gør en stor betydning.

Nu mangler vi bare at lille Noam ligger i den

Anmeld

27. december 2011

Camulla

Miss Misho skriver:

Jeg syntes det er fantastisk.. & historien i den gør en stor betydning.

Nu mangler vi bare at lille Noam ligger i den

Årh, tusind tak. Hvor er du sød 

Ja, han må meget gerne komme ud snart. Synes jeg kan mærke at det er snart... Hvad med dig?? 

Og hvis jeg ikke har født endnu d. 16. (2 dage over termin) så skal jeg sættes igang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.