Hej alle sammen
Nu har jeg endelig fået vasket betrækket og fået samlet vores familievugge igen. Puha, et stykke arbejde! Er heller ikke helt tilfreds, men det bliver ikke bedre...
Vuggen har været i min familie siden min far var lille, så dvs. at både min far, min onkel og jeg har ligget i den samt senest min søn. Det plejer altid at være min farmor der samler og ordner den, men hun døde sidste år, så nu har jeg stået med det alene (og jeg skulle vist have spurgt hende om hvordan man gjorde, mens hun var i live) ...
Ja, man kan altid være bagklog!
Jeg har aldrig brudt mig om den da jeg var yngre, men nu sætter jeg virkelig virkelig pris på den - synes bare den er så fin og speciel, så jeg ville lige vise jer den
Min mand ville smide den ud da vi flyttede her for snart et halvt år siden, hold op, jeg blev sur, ked og skuffet. Det kan han godt forstå nu, men igen, han har jo heller ikke følelser med eller noget tilhørsforhold til den...
Skriv gerne hvad I synes - så bliver jeg så glad! 

(De 3 første billeder er taget her til aften, det sidste fra da Micas var 3 dage gammel og lå i den d. 1. sep. 2008)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld