nupo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2011

annec

Bshizzle skriver:

Jeg regner med kun at holde mig til Nupo det første stykke tid, og så må jeg se om jeg holder det..
Kæresten har svært ved at tænke på at "leve" på pulver, så han vil nok ha en lille sund kost ved siden af + hans elskede Cola i små mængder..Tsk Tsk!!

Jeg har allerede bedt min svigermor ( som ved MEGET om div sunde ting og kost og hvad man skal huske at spise meget og lidt af.. - sundheds-heksen må jeg kalde hende.. )
Om at lave en kost plan til efter Nupo kuren.. og hvis nu vi falder i og ikke kan holde os til pulveret..

Jeg valgte en nupo kur, hvis jeg ville gå med på en fiske-kur
Jeg HADER HADER HADER fisk.. men kæresten vil KUN på Nupo hvis jeg vil ta en uge med fisk.

Hehe ja okay

Håber sådan den virker på mig den kur, kunne godt trange til at smide et par kilo, eller 20

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

bobbles

annec skriver:

Ja, det var også fordi jeg læste dine indlæg jeg valgte at gå på nupo kur
Jeg havde også tænkt mig at spise det suppe 1 gang om dagen

Gør du det til aftensmad, eller? Og super flot med dit vægttab

ja det gør jeg til aftensmad, skifter lidt imellem hvad jeg putter i, har prøvet med gulerødder og igår og idag med suppe horn.. og putter selv krydderier og kraft smag bouillon terninger i  det smager super godt

Anmeld

28. december 2011

annec

Frøken Christiansen skriver:

ja det gør jeg til aftensmad, skifter lidt imellem hvad jeg putter i, har prøvet med gulerødder og igår og idag med suppe horn.. og putter selv krydderier og kraft smag bouillon terninger i  det smager super godt

Åh glæder mig helt til at jeg skal igang

Havde du ikke også smidt en hel masse cm??

Anmeld

28. december 2011

bobbles

annec skriver:

Åh glæder mig helt til at jeg skal igang

Havde du ikke også smidt en hel masse cm??

jo det har jeg, sidst jeg målte mig som vist nok er ca 2 uger siden, der havde jeg næsten tabt 16 cm fordelt over hele kroppen, hvoraf de 10 af dem var smidt på maven, men mon ikke jeg har smidt lidt igen i cm

Anmeld

28. december 2011

annec

Frøken Christiansen skriver:

jo det har jeg, sidst jeg målte mig som vist nok er ca 2 uger siden, der havde jeg næsten tabt 16 cm fordelt over hele kroppen, hvoraf de 10 af dem var smidt på maven, men mon ikke jeg har smidt lidt igen i cm

Ej det super flot. Håber også det kommer til at gå sådan ved mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.