nupo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.455 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. december 2011

annec

Jeg overvejer stærkt at begynde på Nupo kuren her d. 2/1..

Så vil gerne høre alt om nupo, forlemper og ulemper. Dem der har prøvet det, og hvad man præcis skal og ikke m¨å

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Bshizzle

annec skriver:

Følger lige med her, da vi her hjemme osse skal igang med en Nupo kur og se om det virker på os..

Jeg har faktisk kun hørt/læst godt om det..

Anmeld

27. december 2011

SHERO

Jeg har ikke været på nupo men på noget der ligner. I min optik virker det fint som det skal, ulempen er bare at man ikke for "øvet" den sunde kost når man vælger at drikke den i stedet, så der er mange der tager på igen efterfølgende. Men som supplement tror jeg det er fint, eller som kickstarter. Man kan selvfølgelig godt holde kiloene af efter hvis man bare er rigtig opmærksom på kosten.

Personligt skal jeg ALDRIG på pulverkur igen, så vil jeg hellere lave lækre sunde retter jeg kan nyde, end tvinge en pulverdrik i mig. For det bliver hurtigt rigtig surt at drikke sin kost... :-)

Anmeld

27. december 2011

annec

Bshizzle skriver:

Følger lige med her, da vi her hjemme osse skal igang med en Nupo kur og se om det virker på os..

Jeg har faktisk kun hørt/læst godt om det..

Ja okay. skal i så kun drikke nupo eller alm. mad ved siden af?

Anmeld

27. december 2011

MLT

Jeg har købt pulveret, og det var meningen, at jeg skulle have været gået i gang, men jeg falder for hurtigt i fristelserne her i julemåneden, så jeg venter også til efter nytår med at begynde.. 

Jeg har købt jordbærpulver, og hold da op, hvor smager det grimt!! Jeg vil anbefale, at I køber chokolade i stedet.. Nu skal jeg selv tvinge det jordbær pulver i mig, så det ikke bare går til spilde .. 

Jeg vil tage en morgen, eftermiddag og måske aften, ellers vil jeg spise sammen med familien, og så nøjes med nogle små portioner. Til mellemmåltider vil jeg spise frugt og grønt  

Anmeld

27. december 2011

annec

EmmaJosephine skriver:

Jeg har købt pulveret, og det var meningen, at jeg skulle have været gået i gang, men jeg falder for hurtigt i fristelserne her i julemåneden, så jeg venter også til efter nytår med at begynde.. 

Jeg har købt jordbærpulver, og hold da op, hvor smager det grimt!! Jeg vil anbefale, at I køber chokolade i stedet.. Nu skal jeg selv tvinge det jordbær pulver i mig, så det ikke bare går til spilde .. 

Jeg vil tage en morgen, eftermiddag og måske aften, ellers vil jeg spise sammen med familien, og så nøjes med nogle små portioner. Til mellemmåltider vil jeg spise frugt og grønt  

Ja okay

Har ogsaå hørt mange skrive at den jordbær ikke er god

Anmeld

27. december 2011

MissTas

annec skriver:

Så vil gerne høre alt om nupo, forlemper og ulemper. Dem der har prøvet det, og hvad man præcis skal og ikke m¨å

min holdning til alle de der slankemidler er ikke god.. har ikke prøvet nogle former, men som man stopper på kurene igen, så sætter kiloene sig også igen.. den eneste rigtige måde at tabe sig på er sund kost og masser af motion.. - det er hårdt, men det eneste der virker på sigt.

Anmeld

27. december 2011

Bshizzle

Ja okay. skal i så kun drikke nupo eller alm. mad ved siden af?

Jeg regner med kun at holde mig til Nupo det første stykke tid, og så må jeg se om jeg holder det..
Kæresten har svært ved at tænke på at "leve" på pulver, så han vil nok ha en lille sund kost ved siden af + hans elskede Cola i små mængder..Tsk Tsk!!

Jeg har allerede bedt min svigermor ( som ved MEGET om div sunde ting og kost og hvad man skal huske at spise meget og lidt af.. - sundheds-heksen må jeg kalde hende.. )
Om at lave en kost plan til efter Nupo kuren.. og hvis nu vi falder i og ikke kan holde os til pulveret..

Jeg valgte en nupo kur, hvis jeg ville gå med på en fiske-kur
Jeg HADER HADER HADER fisk.. men kæresten vil KUN på Nupo hvis jeg vil ta en uge med fisk.

Anmeld

27. december 2011

bobbles

annec skriver:

hejsa jeg har været på nupo siden 30 november, og har indtil nu tabt 7,8 kg. jeg er rigtig glad for nupo, jeg spiser udelukkende 5 portioner om dagen og så laver jeg noget suppe til aftensmad( de anbefaler man skal spise 6 portioner om dagen, men jeg tager 5 også laver suppe til aften så jeg ikke går fuldstændig død i det).

De første par dage kan du godt føle sult, men efter et par dage vænner din krop sig til det, og du kan godt få lidt ræser mave den første dag men det er så os det, jeg taber omkring 2 kg om ugen nogen gange lidt mere  spørg endelig hvis der er andet du vil vide så vil jeg hjertens gerne svare på spørgsmål hvis jeg kan

Anmeld

27. december 2011

annec

Frøken Christiansen skriver:

hejsa jeg har været på nupo siden 30 november, og har indtil nu tabt 7,8 kg. jeg er rigtig glad for nupo, jeg spiser udelukkende 5 portioner om dagen og så laver jeg noget suppe til aftensmad( de anbefaler man skal spise 6 portioner om dagen, men jeg tager 5 også laver suppe til aften så jeg ikke går fuldstændig død i det).

De første par dage kan du godt føle sult, men efter et par dage vænner din krop sig til det, og du kan godt få lidt ræser mave den første dag men det er så os det, jeg taber omkring 2 kg om ugen nogen gange lidt mere  spørg endelig hvis der er andet du vil vide så vil jeg hjertens gerne svare på spørgsmål hvis jeg kan

Ja, det var også fordi jeg læste dine indlæg jeg valgte at gå på nupo kur
Jeg havde også tænkt mig at spise det suppe 1 gang om dagen

Gør du det til aftensmad, eller? Og super flot med dit vægttab

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.