min mave indtil videre fra 7-12 :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2011

FrkZier

An&Jo skriver:

jeg havde sq sagt nej til at grave, og bedt ham grave det selv..

måske du skal få din kæreste til at sige noget?? det lyder som direkte mobberi i mine ører..

det tør jeg slet ikke sige til ham :p

har snakket med min kæreste om det, han siger bare jeg bare skal ignorere det fordi sådan er han jo bare..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

mukka88

TIILLYKKE med den flotte mave!!!

Jeg er 11+5 i dag sjovt vi næsten er lige langt

Anmeld

27. december 2011

An&Jo

k skriver:

det tør jeg slet ikke sige til ham :p

har snakket med min kæreste om det, han siger bare jeg bare skal ignorere det fordi sådan er han jo bare..

hvis i skal have det godt sammen handler det jo egentlig om gensidig respekt, og det har han bestemt ikke noget af.. så jo helt seriøst, hvis han beder dig om noget hårdt fysisk igen, så sig at det kan du ikke..

jeg har meget dårlig ryg selv, og den bliver ikke bedre af en graviditet, så hvis jeg nogensinde får flere børn, så stopper jeg med det mest fysisk krævende arbejde indtil graviditeten er overstået, for at skåne min ryg..

Anmeld

27. december 2011

FrkZier

mukka88 skriver:

TIILLYKKE med den flotte mave!!!

Jeg er 11+5 i dag sjovt vi næsten er lige langt

taaak - hehe jeg er idag 12+2

Anmeld

27. december 2011

FrkZier

An&Jo skriver:

hvis i skal have det godt sammen handler det jo egentlig om gensidig respekt, og det har han bestemt ikke noget af.. så jo helt seriøst, hvis han beder dig om noget hårdt fysisk igen, så sig at det kan du ikke..

jeg har meget dårlig ryg selv, og den bliver ikke bedre af en graviditet, så hvis jeg nogensinde får flere børn, så stopper jeg med det mest fysisk krævende arbejde indtil graviditeten er overstået, for at skåne min ryg..

har også selv dårlig ryg pga en gaaaammel ski-skade.. tror seriøst slet ikke jeg er modig nok til at sige fra overfor ham, normalt har jeg intet problem med at sige fra osv. men lige med ham tør jeg slet ikke..

Anmeld

27. december 2011

mukka88

k skriver:

taaak - hehe jeg er idag 12+2

nåååå haha..  så næsten lige langt da  Flot er din mave ihvertfald

Anmeld

27. december 2011

An&Jo

k skriver:

har også selv dårlig ryg pga en gaaaammel ski-skade.. tror seriøst slet ikke jeg er modig nok til at sige fra overfor ham, normalt har jeg intet problem med at sige fra osv. men lige med ham tør jeg slet ikke..

du er nok nødt til det.. det kan jo være det er det der skal til.. du skal passe på dig selv, og nej graviditet er ikke en sygdom, men passer man ikke på sig selv, kan det altså hurtigt blive det..

Anmeld

27. december 2011

FrkZier

An&Jo skriver:

du er nok nødt til det.. det kan jo være det er det der skal til.. du skal passe på dig selv, og nej graviditet er ikke en sygdom, men passer man ikke på sig selv, kan det altså hurtigt blive det..

det kan være det er DET jeg skal sige til ham næste gang han  kommer med den der - det er ikke en sygdom at være gravid..

så bare SLAM lige tilbage i ansigtet haha

Anmeld

27. december 2011

FrkZier

mukka88 skriver:

nåååå haha..  så næsten lige langt da  Flot er din mave ihvertfald

ja det ikke meget galt hehe taaaak

Anmeld

27. december 2011

An&Jo

k skriver:

det kan være det er DET jeg skal sige til ham næste gang han  kommer med den der - det er ikke en sygdom at være gravid..

så bare SLAM lige tilbage i ansigtet haha

det var nok en god ide ja..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.