min mave indtil videre fra 7-12 :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2011

FrkZier

An&Jo skriver:

årh øv.. :/ ved de ikke du er gravid endnu??

jo det ved de godt, han er bare ligeglad - det bare så dejligt -.-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

An&Jo

k skriver:

jo det ved de godt, han er bare ligeglad - det bare så dejligt -.-

han lyder som en kedelig en..

måske man på en måde skal være glad for man aldrig får svigerforældre så??

Anmeld

27. december 2011

FrkZier

An&Jo skriver:

han lyder som en kedelig en..

måske man på en måde skal være glad for man aldrig får svigerforældre så??

ja han er lidt speciel, prøver bare at ignorere de kommentare han kommer med, selvom det kan være svært!

gid man ku få manden uden svigerforældrene

Anmeld

27. december 2011

An&Jo

k skriver:

ja han er lidt speciel, prøver bare at ignorere de kommentare han kommer med, selvom det kan være svært!

gid man ku få manden uden svigerforældrene

jeg har manden uden svigerforældre.. han har desværre mistet begge sine forældre.. sin mor da han var 6 og sin far for få år tilbage..

du må sige et eller andet som modsvar til ham.. et eller andet der kan gøre ham mundlam, hvis du ved hvad der kan gøre ham det..

Anmeld

27. december 2011

FrkZier

An&Jo skriver:

jeg har manden uden svigerforældre.. han har desværre mistet begge sine forældre.. sin mor da han var 6 og sin far for få år tilbage..

du må sige et eller andet som modsvar til ham.. et eller andet der kan gøre ham mundlam, hvis du ved hvad der kan gøre ham det..

årh det jeg da ked af at høre ..

det bare så svært, han  er sådan en meget bastant mand så jeg føler mig bare så lille når han siger noget

Anmeld

27. december 2011

An&Jo

k skriver:

årh det jeg da ked af at høre ..

det bare så svært, han  er sådan en meget bastant mand så jeg føler mig bare så lille når han siger noget

ja det er ret trist for ham.. :/ men han er heldigvis ikke sådan mærket af det, men tror da helt sikekrt at han tænker over det rigtig meget..

hmm øv, der må næsten findes en måde hvorpå du kan give lidt igen så han ikke siger sådan igen..

Anmeld

27. december 2011

FrkZier

An&Jo skriver:

ja det er ret trist for ham.. :/ men han er heldigvis ikke sådan mærket af det, men tror da helt sikekrt at han tænker over det rigtig meget..

hmm øv, der må næsten findes en måde hvorpå du kan give lidt igen så han ikke siger sådan igen..

ja okay /: ..

hm, ja det kan være mit næste projekt, at gå og overveje en payback

Anmeld

27. december 2011

An&Jo

k skriver:

ja okay /: ..

hm, ja det kan være mit næste projekt, at gå og overveje en payback

havde jeg sådan en svigerfar, så havde jeg helt sikkert overvejet en payback, og gerne en der får ham så langt tilbage i stolen, at han aldrig overvejer at komme med dumme kommentarer igen

Anmeld

27. december 2011

FrkZier

An&Jo skriver:

havde jeg sådan en svigerfar, så havde jeg helt sikkert overvejet en payback, og gerne en der får ham så langt tilbage i stolen, at han aldrig overvejer at komme med dumme kommentarer igen

har bare svært ved at se hvad jeg skal sige..

vi var nede på lolland hvor han er ved at bygge et hus, så sagde han jeg skulle grave sådan et kæmpe hul i haven, det gik jeg så igang med, men kunne til sidst ikke mere fordi jeg simpelthen fik så ondt i ryggen, så kiggede han bare på mig som om jeg var den største svækling i verden og sagde: nu skal du jo huske det ikke er en sygdom at være gravid, IK!! .. hvor jeg bare sagde - der er heller ingen grund til at modarbejdet baby bliver derinde.. så grinte han bare af mig.. FEDT -.-

Anmeld

27. december 2011

An&Jo

k skriver:

har bare svært ved at se hvad jeg skal sige..

vi var nede på lolland hvor han er ved at bygge et hus, så sagde han jeg skulle grave sådan et kæmpe hul i haven, det gik jeg så igang med, men kunne til sidst ikke mere fordi jeg simpelthen fik så ondt i ryggen, så kiggede han bare på mig som om jeg var den største svækling i verden og sagde: nu skal du jo huske det ikke er en sygdom at være gravid, IK!! .. hvor jeg bare sagde - der er heller ingen grund til at modarbejdet baby bliver derinde.. så grinte han bare af mig.. FEDT -.-

jeg havde sq sagt nej til at grave, og bedt ham grave det selv..

måske du skal få din kæreste til at sige noget?? det lyder som direkte mobberi i mine ører..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.