Gode ferie råd modtages gladeligt:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2011

A&F

Zibi_84 skriver:

Vi har faktiskkunne snakket om gran canaria, da Egypten også er ejudys. Men det er faktisk nogle rigtig gode råd havde i en klapvogn med i flyet som håndbaggage?

Nej ikke håndbagage, det var vores klapvogn for stor til. Vi havde den som stor bagage 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Zibi_84

A&F skriver:

Nej ikke håndbagage, det var vores klapvogn for stor til. Vi havde den som stor bagage 

Okay. Men det var måske ikke noget problem at bære hende fra flyet og til baggangen? Tog i en afbudsrejse?

Anmeld

27. december 2011

A&F

Zibi_84 skriver:

Okay. Men det var måske ikke noget problem at bære hende fra flyet og til baggangen? Tog i en afbudsrejse?

Nej slet ikke. Man kan låne en klapvogn i lufthavnen . Ja det var det. Vi gav kun 3500 kr for vores billetter tilsammen , hvori morgenmad og aftensmad på hotellet var inkluderet

Anmeld

28. december 2011

Zibi_84

A&F skriver:

Nej slet ikke. Man kan låne en klapvogn i lufthavnen . Ja det var det. Vi gav kun 3500 kr for vores billetter tilsammen , hvori morgenmad og aftensmad på hotellet var inkluderet

Det er jo helt perfekt! Det var godt jeg fik fat på dig må jeg spørge hvor du vil anbefale at holde ferie i Egypten? Og hvor fandt i jeres rejse?

Anmeld

28. december 2011

A&F

Zibi_84 skriver:

Det er jo helt perfekt! Det var godt jeg fik fat på dig må jeg spørge hvor du vil anbefale at holde ferie i Egypten? Og hvor fandt i jeres rejse?

Hehe tak. Vi fandt vores billetter gennem Spies. Rejsen gik til Hurghada. Det var vores første tur til egypten. Dejlig turist område . Hotellet var perfekt. Vi boede på The Grand Hotel. Et 4 stjernes hotel. Vi vil gerne derned igen, men til Sham el sheik eller Alexandria. Så det kan I også have med i jeres overvejelser

Anmeld

28. december 2011

A&F

Zibi_84 skriver:

Hehe tak. Vi fandt vores billetter gennem Spies. Rejsen gik til Hurghada. Det var vores første tur til egypten. Dejlig turist område . Hotellet var perfekt. Vi boede på The Grand Hotel. Et 4 stjernes hotel. Vi vil gerne derned igen, men til Sham el sheik eller Alexandria. Så det kan I også have med i jeres overvejelser

Anmeld

28. december 2011

Zibi_84

A&F skriver:

Lyder rigtig godt tak for hjælpen

Anmeld

28. december 2011

FrkLarsen

Zibi_84 skriver:

Vi skal er smut til Gran Canaria i Januar med vores søn på 6 mdr. Vi har tænkt os at tage en paraply klapvogn med også. 

Nogle gode råd til andre ting vi bør have med(udover tøj self.) når ny vi skal afsted med en dreng på 6 mdr?

Keder i nogle gode sider på nettet som har sommer hatte og tøj til børn? Kram og tak herfra

Hejsa.

Vi har lige været afsted på Gran Canaria her fra d. 3-10 Dec, jeg pakkede men det er ret køligt for de små om aftenen, så en cardigan ville være godt at huske til aftenbrug.

Det blæste også en del, så tag gerne langærmede bluser med og lange bukser.

og måske et tøjdyr som barnet kender. 

Anmeld

28. december 2011

A&F

Lyder rigtig godt tak for hjælpen

Det var så lidt

Anmeld

28. december 2011

MariaJ

Måske hans egen dyne. En voksenstr hoteldyne kan blive lidt stor til en på seks måneder (+ der er som regel ikke flere dyner end antal voksne).

Et babytæppe til at tage med ind i flyet, så han kan sove. Det kan blive koldt med aircondition, og det er ikke altid flypersonalet kommer med tæpper o.lign. med det samme. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.