Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi skal er smut til Gran Canaria i Januar med vores søn på 6 mdr. Vi har tænkt os at tage en paraply klapvogn med også.
Nogle gode råd til andre ting vi bør have med(udover tøj self.) når ny vi skal afsted med en dreng på 6 mdr?
Keder i nogle gode sider på nettet som har sommer hatte og tøj til børn? Kram og tak herfra
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zibi_84 skriver: Vi skal er smut til Gran Canaria i Januar med vores søn på 6 mdr. Vi har tænkt os at tage en paraply klapvogn med også. Nogle gode råd til andre ting vi bør have med(udover tøj self.) når ny vi skal afsted med en dreng på 6 mdr? Keder i nogle gode sider på nettet som har sommer hatte og tøj til børn? Kram og tak herfra
Engangs hagesmækker, godt nok lidt dyre men dejligt nemt, for efter brug skal de bare smides ud....
Leneur skriver: Engangs hagesmækker, godt nok lidt dyre men dejligt nemt, for efter brug skal de bare smides ud....
Virkelig god ide hvor køber man sådan nogle?
Zibi_84 skriver: Virkelig god ide hvor køber man sådan nogle?
I dagligvarebutikker. Jeg har set dem i både rema og løvbjerg.
Leneur skriver: I dagligvarebutikker. Jeg har set dem i både rema og løvbjerg.
Alletiders tak
Jeg ville nok tage en rigtig klapvogn med, som han kan sove ordentligt i. Jeg var afsted alene med Laura, da hun var 7 mdr. og klapvognen var en uundværlig del.
Manden, lillepigen på snart 6 mdr og jeg har lige været en uge i Egypten, dejligt. Husk myggenet, god klapvogn, solcreme og hans yndlingslegetøj. En fleecedragt til at give ham på og jakker til jer selv, hvis det bliver koldt om aftenen. Det var 23-25 grader i Egypten om dagen ,men koldt om aftenen. Ved ikke hvordan vejret er i grand canaria om aftenen?. Engangs hagesmække eller hans egen hagesmæk. Husk grød som du kan blande med kogt vand fra hotellet , hvis I skal spise mad på hotellet .. Jeg havde taget små opbevaringsbøtter og skeer med til min datters grød. Jeg vaskede dem og hendes hagesmæk på toilettet i hotelværelset. Havde taget en svamp og opvaskemiddel med. Rigtig god tur
Baagøe skriver: Jeg ville nok tage en rigtig klapvogn med, som han kan sove ordentligt i. Jeg var afsted alene med Laura, da hun var 7 mdr. og klapvognen var en uundværlig del.
Vi har en paraplyklapvogn, hvor sædet kan ligges helt ned. Tror også den bliver uundværlig!
A&F skriver: Manden, lillepigen på snart 6 mdr og jeg har lige været en uge i Egypten, dejligt. Husk myggenet, god klapvogn, solcreme og hans yndlingslegetøj. En fleecedragt til at give ham på og jakker til jer selv, hvis det bliver koldt om aftenen. Det var 23-25 grader i Egypten om dagen ,men koldt om aftenen. Ved ikke hvordan vejret er i grand canaria om aftenen?. Engangs hagesmække eller hans egen hagesmæk. Husk grød som du kan blande med kogt vand fra hotellet , hvis I skal spise mad på hotellet .. Jeg havde taget små opbevaringsbøtter og skeer med til min datters grød. Jeg vaskede dem og hendes hagesmæk på toilettet i hotelværelset. Havde taget en svamp og opvaskemiddel med. Rigtig god tur
Vi har faktiskkunne snakket om gran canaria, da Egypten også er ejudys. Men det er faktisk nogle rigtig gode råd havde i en klapvogn med i flyet som håndbaggage?
Zibi_84 skriver: Vi har faktiskkunne snakket om gran canaria, da Egypten også er ejudys. Men det er faktisk nogle rigtig gode råd havde i en klapvogn med i flyet som håndbaggage?
Dumme iPhone!! Der skulle stå at vi kun har snakket om gran canaria, men Egypten er også en mulighed
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128