mere eller mindre ubrugt trillepose brun giraf sælges..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. december 2011

mika.F

Maja_4000 skriver:

Iiih , hvor er den fin

Vores duniduo er lige blevet stjålet , så vi skal ud og have en ny

Viser den lige til kæresten senere

kæft hvor strengt!  folk er simpelthen bare så idiotiske!     

den er os kun blevet brugt to gange hvor jeg har prøvet at lægge ham i den, så den fejler INTET..

du melder bare tilbage når du ved noget..  hvis du er hurtig kan jeg jo sende i morgen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Maja_4000

mika.F skriver:

kæft hvor strengt!  folk er simpelthen bare så idiotiske!    

den er os kun blevet brugt to gange hvor jeg har prøvet at lægge ham i den, så den fejler INTET..

du melder bare tilbage når du ved noget..  hvis du er hurtig kan jeg jo sende i morgen..

SÅ hurtig er jeg nok ikke  

Det kunne også være , at det kan betale sig at hente den selv .. Ved du hvad porto bliver ?

Er der egentlig huller til sele ?

Anmeld

28. december 2011

mika.F

SÅ hurtig er jeg nok ikke  

Det kunne også være , at det kan betale sig at hente den selv .. Ved du hvad porto bliver ?

Er der egentlig huller til sele ?

det skal jo bare være før det blir for sent i morgen..

det kunne godt være, portoen, skulle, så vidt jeg kan finde ud af, være 67 uden omdelingen og 82 med..det er for maks 5 kg, og regner ikke med at den vejer mere..  det der omdeling ved jeg dog ikke lige hva betyder.. det er de nye priser for 2012 jeg sidder med, så hvis der ville vise sig at blive billiger overfører jeg ´selvfølgelig rest beløbet, hvis du vil have den sendt selvfølgelig, men du/i skal være mere end velkomne til at komme forbi og se/hente den...

umiddelbart ser det desværre ikke sådan ud.. :/   altså hvis du mener til autostol...

Anmeld

28. december 2011

Maja_4000

mika.F skriver:

det skal jo bare være før det blir for sent i morgen..

det kunne godt være, portoen, skulle, så vidt jeg kan finde ud af, være 67 uden omdelingen og 82 med..det er for maks 5 kg, og regner ikke med at den vejer mere..  det der omdeling ved jeg dog ikke lige hva betyder.. det er de nye priser for 2012 jeg sidder med, så hvis der ville vise sig at blive billiger overfører jeg ´selvfølgelig rest beløbet, hvis du vil have den sendt selvfølgelig, men du/i skal være mere end velkomne til at komme forbi og se/hente den...

umiddelbart ser det desværre ikke sådan ud.. :/   altså hvis du mener til autostol...

Mener til barnevognssele .. Så 2 stk

Anmeld

28. december 2011

Kongmulle

Haha, hvor er det lige der blevet ringet op til dig henne? Du kan da være ligeglad med i hvilken sammenhæng jeg køber mine ting, og godt kan lide tingene passer sammen.. Jeg er da ked af de ikke havde muligheden, men ikke mindre glad for jeg selv har.. Du kan da være fuldstændig lige glad, efter som det var en samtale mellem mig og hende, og havde hun følt jeg trådte hende over tæerne, så lad dog hende selv sige det.. Sørgeligt! 

...

Anmeld

28. december 2011

Darling<3

...

Jøsses hvor går du bare laangt over stregen!!!

Anmeld

28. december 2011

oerbaek

Maja_4000 skriver:

Jeg har trille posen og til at starte med er der ikke huller til selen men der er lavet klar tila t de bare skal laves håber det gav mening

Anmeld

28. december 2011

mika.F

Maja_4000 skriver:

der er en der har skrevet at der er klar til at de bare skal laves.. (indlægget over det her) ^^

Anmeld

28. december 2011

GønskE

...

Hahaha, bliver du ikke hørt nok? - utroligt. Men er glad for jeg ikke er den eneste det kan se du galt på den

Anmeld

15. januar 2012

mika.F

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.