mere eller mindre ubrugt trillepose brun giraf sælges..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.044 visninger
29 svar
0 synes godt om
26. december 2011

mika.F

ja, sagen er den at vores lille liam bliver helt panisk når vi bare så meget som lægger ham på den udfoldede pose, så nu har vi valgt at sælge den så han kan få nyt tøj istedet, derfor har vi nu en trillepose i brun giraf til salg, den er kun brugt få gange når vi har prøvet at lægge ham i den..  

der er mulighed for at kopi af kvitteringen kan vedlægges..

posen der sælges er med uld dyne..

(tekst fra nettet)Trille Posen er både lift, kørepose, legetæppe og sovepose i ét.

Posens snørresystem gør det muligt at justere længden, og kan derfor bruges mens barnet er nyfødt og til det når ca. 3-års alderen. Trille Posen leveres komplet med bæreplade og vinterdyne.

Vinterdynen laves i uld eller med andedun.

Sommerdynen kan fås som extra tilbehør.

spørg endelig hvis der er noget.

ønsket pris 800,- (nyprisen er 900,-)da den aldrig er brugt, men er til at tale/bytte med..

køber betaler eventuel porto.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

GønskE

mika.F skriver:

ja, sagen er den at vores lille liam bliver helt panisk når vi bare så meget som lægger ham på den udfoldede pose, så nu har vi valgt at sælge den så han kan få nyt tøj istedet, derfor har vi nu en trillepose i brun giraf til salg, den er kun brugt få gange når vi har prøvet at lægge ham i den..  

der er mulighed for at kopi af kvitteringen kan vedlægges..

posen der sælges er med uld dyne..

(tekst fra nettet)Trille Posen er både lift, kørepose, legetæppe og sovepose i ét.

Posens snørresystem gør det muligt at justere længden, og kan derfor bruges mens barnet er nyfødt og til det når ca. 3-års alderen. Trille Posen leveres komplet med bæreplade og vinterdyne.

Vinterdynen laves i uld eller med andedun.

Sommerdynen kan fås som extra tilbehør.

spørg endelig hvis der er noget.

ønsket pris 800,- (nyprisen er 900,-)da den aldrig er brugt, men er til at tale/bytte med..

køber betaler eventuel porto.

jeg er meget interesseret i den, for den vil passe perfekt til alle vores andre ting, HVIS vi får en dreng for jeg har planlagt drenge værelset, som skal være med brune og creme-farvet ting, men ved desværre ikke kønne før 10/2 - men har du den stadig til salg der, vil jeg gerne købe den og det self er en dreng

Anmeld

28. december 2011

mika.F

GønskE skriver:

jeg er meget interesseret i den, for den vil passe perfekt til alle vores andre ting, HVIS vi får en dreng for jeg har planlagt drenge værelset, som skal være med brune og creme-farvet ting, men ved desværre ikke kønne før 10/2 - men har du den stadig til salg der, vil jeg gerne købe den og det self er en dreng

ikke for at presse dig til køb, men den kan vel bruges til begge køn? ^^

og tillykke med maven!

Anmeld

28. december 2011

GønskE

mika.F skriver:

ikke for at presse dig til køb, men den kan vel bruges til begge køn? ^^

og tillykke med maven!

nej desværre, for skal ikke ha den slags sengesæt, sengeran, ammepude og puslepude, hvis det bliver en pige - og det er nemlig brunt og creme farvet.. har også bestemte knagerækker og lamper fra lene bjerre jeg skal have, i brun, hvis det bliver en dreng

for hvis vi får en pige, skal det være andre farver

Anmeld

28. december 2011

mika.F

GønskE skriver:

nej desværre, for skal ikke ha den slags sengesæt, sengeran, ammepude og puslepude, hvis det bliver en pige - og det er nemlig brunt og creme farvet.. har også bestemte knagerækker og lamper fra lene bjerre jeg skal have, i brun, hvis det bliver en dreng

hehehe, ja okay... lyder ellers som om det blir fint! ^^

Anmeld

28. december 2011

GønskE

mika.F skriver:

hehehe, ja okay... lyder ellers som om det blir fint! ^^

det håber jeg da op, går ret meget op i det, - med en der skal tegne mønster fra sengetøjet op på væggen, sy mønsteret ud og sætte på sengehimmelen osv,  derfor passer din voksi helt perfekt! det godt nok ikke det mønster, men samme farve

Anmeld

28. december 2011

mika.F

GønskE skriver:

det håber jeg da op, går ret meget op i det, - med en der skal tegne mønster fra sengetøjet op på væggen, sy mønsteret ud og sætte på sengehimmelen osv,  derfor passer din voksi helt perfekt! det godt nok ikke det mønster, men samme farve

iih, sådan var jeg os, aaaalt skulle bare passe sammen og være fint og hjemmelavet..så faldt økonomien sammen..så nu er alt bare sammensat af hva vi kunne få og låne af venner og bekendte...

Anmeld

28. december 2011

GønskE

mika.F skriver:

iih, sådan var jeg os, aaaalt skulle bare passe sammen og være fint og hjemmelavet..så faldt økonomien sammen..så nu er alt bare sammensat af hva vi kunne få og låne af venner og bekendte...

både kæresten og jeg har heldigvis fødselsdag inden den lille kommer - og jeg har fast arbejde og han har også - og den familiens første barnebarn, så h*n kommer ikke til at mangle noget

men var det mig, så var jeg også helt nede, men heldigvis ikke muligt! men er ked af det på jeres vegne

Anmeld

28. december 2011

Caracatita

GønskE skriver:

Undskyld, jeg blander mig men posen skal da bruges ude i barnevognen og ikke på værelset?!

Mvh Tina - der aldrig har forstået, at alt skal være helt ens

Anmeld

28. december 2011

Kongmulle

både kæresten og jeg har heldigvis fødselsdag inden den lille kommer - og jeg har fast arbejde og han har også - og den familiens første barnebarn, så h*n kommer ikke til at mangle noget

men var det mig, så var jeg også helt nede, men heldigvis ikke muligt! men er ked af det på jeres vegne

... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.