Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Isabeau skriver: Jamen hvis du bare betaler portoen Send mig din adresse, så sender jeg det
Jamen hvis du bare betaler portoen Send mig din adresse, så sender jeg det
Hvad fandt du ud af?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
GønskE skriver: Hvad fandt du ud af?
Jeg sender det imorgen
Isabeau skriver: Jeg sender det imorgen
Okaj lækkery
Har det i str 56 uden prismærke.. Har hele sættet altså body(56), bukser(62) og hue 56/62..
Huerne er brugt 1 gang, bukser og body højst 10 gange
KarinaIda skriver: Har det i str 56 uden prismærke.. Har hele sættet altså body(56), bukser(62) og hue 56/62.. Huerne er brugt 1 gang, bukser og body højst 10 gange
vender lige tilbage, hvis hende den anden ikke sender
Hvad skal du ha for det? Og hvad for kun bodyen? - hende den anden sendte aldrig
Søger stadig
GønskE skriver: Søger den body der står det på, men der skal være mærke på endnu. For vores h&m har den ikke mere
Søger den body der står det på, men der skal være mærke på endnu. For vores h&m har den ikke mere
Den er jeg ret sikker på jeg har, i str. 56.. Kun brugt en gang.. Kan lige tjekke hvis du stadig søger den??
Kvist skriver: Den er jeg ret sikker på jeg har, i str. 56.. Kun brugt en gang.. Kan lige tjekke hvis du stadig søger den??
Med mærke? og hvad skal du ha for rden?
GønskE skriver: Med mærke? og hvad skal du ha for rden?
Nej uden mærke, min søn har brugt den en enkelt gang.. Vi kan sige 20 pp.. Kan sende et billede per mms hvis du vil??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128