Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Søger den body der står det på, men der skal være mærke på endnu. For vores h&m har den ikke mere
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
GønskE skriver: Søger den body der står det på, men der skal være mærke på endnu. For vores h&m har den ikke mere
set på nettet?? der er flere sider.
Hvad str.? Jeg har en i str 50 + huen dertil
Isabeau skriver: Hvad str.? Jeg har en i str 50 + huen dertil
Str 50 så ville være helt perfekt hvad skal du ha for den ? Og hvis jeg også skal ha huen?
Yurie skriver: set på nettet?? der er flere sider.
Skrev det her, for hvis en det lå inde med det og ikke skulle bruge det alligevel, så kunne vedkommende da komme af med det og få noget for det
Opp
GønskE skriver: Str 50 så ville være helt perfekt hvad skal du ha for den ? Og hvis jeg også skal ha huen?
Jamen hvis du bare betaler portoen Send mig din adresse, så sender jeg det
Isabeau skriver: Jamen hvis du bare betaler portoen Send mig din adresse, så sender jeg det
Er det rigtig? Super fedt! Hvor flinkt af dig! Og der er stadig mærke på det? - sender pb
GønskE skriver: Er det rigtig? Super fedt! Hvor flinkt af dig! Og der er stadig mærke på det? - sender pb
Du mener prismærke? Desværre ikke - det er brugt en 10 gange, men stadig pænt hvidt og tydeligt Kan lige tá billede imorgen og lægge ind
Isabeau skriver: Du mener prismærke? Desværre ikke - det er brugt en 10 gange, men stadig pænt hvidt og tydeligt Kan lige tá billede imorgen og lægge ind
Nej pyt med det besvær, jeg stoler på dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128