Kom med dit bedste slanketip

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.184 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. december 2011

Anonym trådstarter

Hej "taber" tøser......

Jeg vejer pt 110 kg og efter nytår starter jeg på at slanke mig.... NU skal det være og jeg er virkelig opsat på det! 

Jeg vil blive glad hvis bare jeg ku smide 20 kg, men alt derover er selvfølgelig mere end okay.... 

Nu vil jeg blive rigtig glad for en masse gode råd, opskrifter osv....

Hvad er dit bedste slanketip?

Hvordan kom du vider når du virkelig syntes det hele stod stille?

Hvad var det sværeste i dit forløb?

Hvad kam jeg forvente/håbe at tabe mig i ugen? 

Hvor tit og hvornår skal jeg veje mig??

Osv osv osv..... Håber virkelig inderligt der sidder nogen derude dom vil hjælpe mig igang??

Knus og kram fra en kommende "taber"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

Jakob'sMor

Anonym skriver:

Hej "taber" tøser......

Jeg vejer pt 110 kg og efter nytår starter jeg på at slanke mig.... NU skal det være og jeg er virkelig opsat på det! 

Jeg vil blive glad hvis bare jeg ku smide 20 kg, men alt derover er selvfølgelig mere end okay.... 

Osv osv osv..... Håber virkelig inderligt der sidder nogen derude dom vil hjælpe mig igang??

Hej,

Motivation er den størreste vej mod vægttab, er selv i gang og har dd tabt 12.8 kilo, jeg følger de danske vægtkonsulenteres madprogram og taber mellen 800 g til 1,2 kilo om ugen. Jeg vejer mig en gang om ugen, men det er jo op til dig men jeg synes det fungere fint.

For mig var det svært at lægge mit sukkerbehov fra mig, men nu tænker jeg slet ikke på det, men tænker mere at hvis familie eller venner spise chips eller slik " hold da op er du klar over hvor det sætter sig"

Har du tænkt dig at dyrke motion også eller?

Du er mere end velkommen til at skrive til mig privat

Held og lykke med det hele

Anmeld

26. december 2011

B&J

spis 6 gange om dagen og små potioner og noget med en masse protiener i det mætter og giver energi

jeg blev faktisk rimelig sur fordi jeg ikke fik det sukker jeg pleje ja det er uhyggeligt

ta altid kun engang spis evt af en mindre skål/tallerken så føler du at du spiser mere.

og vægten står stille på et tidspunkt og det er meget alm den går igang igen...

stig på vægten max 1gang om ugen.

drik masser af vand

dyrk en form for motion

Anmeld

26. december 2011

ano14316

Jakob'sMor skriver:

Hej,

Motivation er den størreste vej mod vægttab, er selv i gang og har dd tabt 12.8 kilo, jeg følger de danske vægtkonsulenteres madprogram og taber mellen 800 g til 1,2 kilo om ugen. Jeg vejer mig en gang om ugen, men det er jo op til dig men jeg synes det fungere fint.

For mig var det svært at lægge mit sukkerbehov fra mig, men nu tænker jeg slet ikke på det, men tænker mere at hvis familie eller venner spise chips eller slik " hold da op er du klar over hvor det sætter sig"

Har du tænkt dig at dyrke motion også eller?

Du er mere end velkommen til at skrive til mig privat

Held og lykke med det hele

Hvordan får man fat i deres kostprogram?

Jeg har nemligi kke lyst og tid til at gå til undervisning og kontrolvejninger m.m. men jeg vil gerne prøve at følge deres kostprogram.

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Problemet er jeg har en skavank som gør jeg ikke kan dyrke motion... Men vil gå en tur hver dag, det er i hvert fald beder end ingenting.....

Anmeld

26. december 2011

Kloster

Anonym skriver:

Hej "taber" tøser......

Hej.

Jeg går også igang her d. 2. januar. Har før smidt lidt kg, men her i efteråret er det løbet løbsk igen

Jeg er ikke meget overvægtig, men jeg er stadig overvægtig og slet slet ikke tilfreds.

Jeg drikker fx 1 glas vand til min morgenmad. Det er vigtig for mig, at mit morgenmad er mættende, da jeg først får mad igen kl ca 10.30 pga mit arbejde. Så min morgenmad er enten havregryn med minimælk og rosiner ell mysli og minimælk. Jeg er ikke så god til at spise stort om morgenen læ 6, så det er bare sådan en lille skål, der er halv fyldt.

Drikker vand en del gange i løbet af hele dagen og altid et stort glas før hver hovedmåltid.

Til middag og efter sørger jeg for at spise ca 300 gr grøntsager som det vigtigste også kød.

Det er vigtigt for mig, at jeg ikke føler, jeg mangler noget, men jeg prioritere hårdt, hvis jeg skal "synde" Hvis jeg overhovedet skal have sovs, skal det sgu være den allerbedste sovs, kun 2 spsk og kun 1-2 gange om måneden. Det samme med slik ell chips. Det skal være luksus og kun meget lidt. Ofte på bekostning af, at jeg skal træne det hele væk dagen efter ell lign.

Jeg har løbt nogle måneder i motionscenter, men jeg vil også igang med løb, gang og cyklen igen på de bedre vejr-dage. Jeg vil dyrke en ell anden form for motion hver dag.

Jeg forventer kun at tabe mig et ½ kg om ugen. Jeg vil veje og måle mig hver mandag, men for mig er det motivation at jeg ser tallene på vægten hver dag.

Det er vigtigt for mig, at jeg ikke føler mig voldsom sulten og at jeg altid har adgang til mad. Når jeg skal ud og køre, har jeg fx altid snacks med i tasken. Cherry tomater, gulerødder, peberfrugter osv. Og jeg har altid tyggegummi i tasken også.

Held og lykke med det... Starter vi sammen d. 2. januar???

Anmeld

26. december 2011

Mini us

Hej jeg har tabt mig 28 kilo på de danske vægtkonsulenters kostprogram.. Selv uden træning taber jeg mig.. Deres pakker er på tilbud lige nu

Anmeld

26. december 2011

SpunkenJo

Hop på et fornuftigt kostprogram som fx. Vægtkonsulenterne.

Jeg har selv haft stor succes med at kickstarte vægttab med en uge på Nupo. Det er en strid og barsk start, men det virker og man tager hurtigt et par kilo og blir på den måde endnu mere motiveret til at tabe sig endnu mere.

Der er ikke nogen let vej, det er benhårdt arbejde HVER DAG!!! Og motion er en meget vigtig faktor synes jeg.

Drik masser af vand, og voldæd grøntsager
- dem kan man aldrig få for mange af

Bandlys sukker og stivelse i alle former!

Held og lykke

Anmeld

26. december 2011

Jakob'sMor

ano14316 skriver:

Hvordan får man fat i deres kostprogram?

Jeg har nemligi kke lyst og tid til at gå til undervisning og kontrolvejninger m.m. men jeg vil gerne prøve at følge deres kostprogram.

Du kan være medlem online, det er jeg men stadig kontrolvejning hver fredag, men det er bare en mail Så kan du få alt det information du vil, det virker super godt

Anmeld

26. december 2011

An&Jo

jeg har bare skåret ned på mængden af mad.. istedet for 2 store portioner tager jeg en lille portion, men stadig så jeg bliver mæt.. jeg tillader mig selv at "synde" med slik eller andet godt engang imellem, for ellers ville jeg blive træt af det.. jeg går 8 km om dagen, 4 om morgenen og 4 om eftermiddagen, og det er bare til og fra bus til hhv. dagpleje, skole og hjemmet..

Derudover tager jeg tit en ekstra tur om aftenen, hvor jeg også let får gået 7 km, og det giver altså rigtig meget..

Jeg har det sidste år tabt mig ca 17kg på den måde..

Jeg duer ikke til at sige "nu må du ikke spise det, og så må du ikke spise det" for så kører jeg træt i det.. derfor tillader jeg mig selv at sukker er iorden, bare ikke i kæmpe store overdrevne mængder..

jeg er på vægten 1 gang i ugen, og ikke mere, for i løbet af en uge kan din vægt svinge rigtig meget, så du får et mere præcist svar ved at veje dig 1 gang om ugen.. og altid vej dig om morgenen når du lige er stået op og har været ude og tømme blæren..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.